Langkau ke kandungan utama

Layan Drama Melayu

Jarang lah  aku layan drama melayu. Mula layan bila puasa tahun lepas. Sebab menjahit kerja dengan tangan, tapi otak kosong. Mulalah aku nak fikir bukan-bukan

Puasa tahun lepas, aku banyak ambil sembat baju raya. Masa tu tengah panas dengan cerita Nur. Pehhhh, dengan aku sekali meroyan layan

Lama-lama lagi layan bila Ustaz Hasrizal banyak buat ulasan yang sangat membina pasal cerita Nur. Memang sangat buka minda, bukan sekadar layan emosi meroyan je

Jadinya sambil aku menjahit, aku layan drama melayu hasil pengarah budak ijat. banyak aku belajar pasal hidup. Kadang2 sampai menusuk jantung hati limpa semuaaa lah

Puasa tahun ni aku layan drama budak ijat. Memang terbaikkkk lah pengajaran nya. Mau sebaldi nagis haa

1. Nur 1 & 2
2. Sutun 1 & 2
3. SyurgaMu Ramadhan
3. Cari aku di syurga

Jadinya, aku bukan tak layan drama melayu. Tapi layan drama biar membina, biar jalan cerita realistik, boleh belajar mengenai hidup

Psssst: aku taip post ni kat kampung halaman. Lepas subuh semua tido balik, aku pi nagis sensorang kat bucu layan episode last Cari Aku di Syurga. Wuwuwuwu 😭

OK boleh sambung kemas rumah, esok raya woi!

Ulasan