Langkau ke kandungan utama

ketakutan and kebebelan


~hai uols. buat apa?. tgh baca blog iols la kan. wakakakaka *tak lawak*. how cuti semester?. tak tanya pulak kan how cuti sekolah or cuti poli or cuti matrik kan. LOLs.owh ye, kekok pulak dah rasa wei nak mem"blog"kan diri. banyak benda nak cerita tapi banyak jugak masalah tenggelam timbul...hehhhh =="

~orang cuti semster 3 bulan, aku cuti semester 2 minggu je woi.mane tak meroyan aku. org dok sibuk nak jumpa aku, aku je yang sibuk tak bertempat. sibuk dgn kucing Audi dan Ford. Sibuk dgn arnab, Papa, Mama, Uncle..arnab ni bulu dia macam anjing. kadang2 aku panggil anjing. valid dak?. hehhhh ==". Dan anak2 arnab...Nakal, Comel, Baik, Garang dan tiga ekor lagi tak bernama. bnayak gilaaaaa ==". Tapi Comel dan Baik dah mati...sebab diskriminasi oleh Nakal dan Garang...ehhhh *tetiba*

 ~Disebakan keSAKAIan aku mengutip buah durian *padahal tak makan durian pon*, rambutan, mata kucing dan bla...bla...bla. kne gigit kutu. elehhhh, kutu je pon. tapi hang taw dak gatai dia camna??? taw dakkk???. *emosional*. berbungkus pakai ubat kutu..hehhhh. beraya?? idok la sngt. sebab tak dapat duit raya...kahkahkah *reason tak masuk akal*. dah cukup meroyan =="


Ulasan