Langkau ke kandungan utama

self-destruction

 

Assalamualaikum semua! :). Ni how maaa?. hikshiks *ketawa malu* 

apakah yang anda semua sedang lakukan?. mestilah membaca blog saya yang cantik ni kan?. ayat yang sangat cannot go. dah berhabuk bersawang segala macam mak nenek kerosakan blog ini dah muncul. kenapa eh macam dah malas nak tulis blog?.

~firstly, dah hilang passion nak menulis kot. haihhhhhhh. nak tukar layout blog tapi rajin la sangat nak menghadap coding2 bagai. kena ambil masa sehari suntuk dengan semagat waja yang berkobar-kobar untuk buat.

~secondly, tak dak idea. ehhhh, banyak je tapi bila nak tulis something  mesti berkait dengan orang sekeliling. contoh, aku nak tulis pasal hati aku yang kacau. mesti la berkait dgn seseorang. nak2 kalau dia baca blog aku. mahuuuuuuu bawak ke gaduh. susah betul nak hidup sendiri tak kacau hidup orang lain.

~thirdly, agen perosak bahasa. haaaaa, itulah akuuu, iye aku. perasaan dia berbunyi begini "kalau tak mampu menulis dalam bahasa yang betul samada bahasa inggeris atau melayu atau mandrin atau tamil, baik jangan menulis apa2". kalau lah cik puan dan tuan semua perasan sudah berapa banyak kesalahan bahasa yang telah saya buat sehingga titik terakhir ini. owhhhh, sangat banyak tidak terkata. tapi, masih lagi gigih menaip ni. gigih lagi

meroyan di laman sosial

macam takde motif je post kali ni. panjang lagi idea nak taip tapi semangat dah lari masuk hutan. maaf tak sempat kejar tangkap balik. berhentilah kita di sini saja. ok bai. 

Assalamualaikum semuaaaaaaa :)

 p/s: happy exam T,T




Ulasan