saya pilih untuk mengundi~


~sila jawab salam dulu baru baca okay. muahahaha. what a exhausted day!!! td iolss pergi timbang berat uolssss tawww. terkejut iolsss taw uolssss *ok, rase nak lempang laju2 je muka sendiri. merosakkan bahasa sungguh. sume sebab nishangggg yg ajoooooo*. 

hang pilih mengundi ke dak??


~owh ye, panas ye tajuk hakuuuu...hahhaha. ye aku mengundi woih. iklan mengundi....

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v




~yeeeeee...baru pilihanraya fakulti sains sosial dowhhhh. hahahahah. tensen dok korang baca??. Lulsssssss. aku tak cukup umo nak mengundi pilihanraya umum bagai lagi okehhhh. Alhamdulillah, ye aku sempat membuang undi tadi. keluar kelas terus mengundi...sugguh berdedikasi......

*facepalm*
~bila tgk semula aku macam..."KENAPA??". kalau pilihanraya sekecil ini x boleh, apakah sebesar bulan mei akan begini?. owhhh ye, aku semangat tengok manifesto mereka semua. tercongok lah aku mendengar kata2 mereka selama 2 jam. dah tersengguk-sengguk gak aku wei. kenapa semagat???. sebab semua calon aku tak kenal sangt pon. dan adakah aku nak mengundi dgn membabi buta main pangkah je?. owhhhhh, tidak sama sekali. kalau nak buat reseach pasal sengsorang calon memang dok lah. assigment aku menggunung berapi dah woih. the only way, by judging semasa mereka itu menabur janji lah. cara bercakap, keterampilan, cara menjawab soalan semua take account okay. hanyalah cara aku yg tak seberapa nak mengenali mereka.....



ingat ye janji-janji anda. mungkin manusia tak persoal tapi tuhan akan tanya

 ~owh yeeeee....inilah keputusannya. tahniah dan takziah kepada yg menang. ade yg aku aim menang, menag jugak. harap2 jadilah ye janji2 yg ditabur ye calon2 semua ye :).

`



~kelassss bak hanggggg kalau kawan aku dah membebel pasal politik. ye, aku setuju jugak la dgn minah ni. sebagai manusia yg tak cukup umur mengundi pilihanraya umum lebih baik aku diamkan ye. kalau aku dah cukup umur mengundi pun baik aku diam kan. don't you think our politic stuck on same level?. better aku hadap keje an....

p/s:yeeeee...memang aku lalang. masalah?...lulssssss :D




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hidup mesti kreatif!

ayat sentap, cinta & makan dalam

self-destruction