Langkau ke kandungan utama

random and alone

 Air Asia ----> Causeway Link ---->  Transnasional ---->  Rapid Kuantan
4 pagi - 7 petang  = 15jam
Alhamdulillah...safely at home
~org cakap aku katang gile. jalan sensorang. dok berangkut barang luggage gedabak nak balik. naik public transport pulak tu. kalau org lain konfem dah melalak. Kalau aku na jugak org berjemput ala2 princess siap red karpet. Puuuiiihhhhh. berangan woih.
~Tapi bila berjalan dan musafir. Kita dapat lihat apa yg kita PATUT lihat. realiti hidup sbnr. selalu duduk kat zon selesa kita je kan. nmpk hidup senang. tapi lihat org lain lagi susah. so, jangan jadi LEMBIK!. baru suruh naik bas, bersesak2 sikit dah nak melalak. macam dunia nak kiamat. apekahh?? frankly, aku menyampah dengan spesis gini. monoloq dalaman..."dear jannah, apa kata kau husnuzon kan baik. buat apa nak meyampah kat org. mungkin dia dah biasa hidup gitu. tak payah nak samakan org lain dgn kau"...(tampar pipi sendiri kuat2)...haihhhh =="
~masa exam sociology work. aku kuar on time. 2 jam duduk hadap kertas. tulis memang tulis. tapi tulis menda len. padan muka!. ada org kalau dah mmg x leh jawab akan kuar awal. buat apa menganga dalam dewan exam an. tapi aku. boleh tak boleh jawab tetap duduk smpi saat2 terakhir. cewahhh, ayat kauuu. so, nak mengisikan masa aku dok conteng dlm exam paper uh list to do on cuti semester. alah, sebulan je kot kann...
List to do...
1. Adik Project....upacara nak brainwash Muhamad Naquiddin...ayat kakak solehah....Puihhh =="
2. Home Project...merenovate bilik dan barang...for sure lot to do T,T
3. Telekung Project...sasaran masjid gelugor n paya bungor...dan tak dilupakan UNIMAS terchenta :D
4. Jalan2 Project...reunion with matriksss and balik terengganu...kopak poket =="
4. Books Project....mangsanya adalah..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
0wh saya tahu, tebal gila kan buku. sebulan nak habiskan. ok la kan. kalau seminggu mahu hadap doploh empat jam. ini buku sarah ok, bukan buku saya. kang tak pasal2 ada yg msg nak pinjam pasni plok. aku rasa dah putus fius jugak aku baca buku genre gini. kahkah. owh sarah, thanks a lot dear. bnyk an pahala kau dapat sbb bg pinjam buku kat org. jeles aku --"
misi paling penting adalah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

RAHSIA

~mesti korang rasa nak lempang aku laju2 kan. dah la bnyk skroll bwh. last x de pape. kahkah. mmg itu niat aku. buat korang menyampah. LOLs :P

~aku curik gamba neh dari profil beela. n yet caption dye epic ar beela...haha ==". nice saying. aku nak wat citation sumber dari beela. kang die cakap aku plagiat plok. kahkah. 
words to avoid today. If Only, what if, why can't you be like me, you should have, not my fault, its my bad luck, I wish I had, move to , I am glad I did, absolutely, YES, Awesome, Of course I am sure, etc. Change your words and change your thoughts and you change your life ~Dr Muhaya~
~buka facebook dok stakler Dr muhaya. koreksi diri dari setiap kata2 beliau. dan jangan lupa! arini Rabu kan. kul 10 nanti bukak IKIM.FM. dengar Dr Muhaya reset minda.....apekah tajuk arini ye @,@

Ulasan