Langkau ke kandungan utama

safe house

~hye peepss ^^,......dah tidur tadi tapi celik balik. huahua. sakit tekak berulang kembali. owhhh noooo!!! kan kalau dah terlalu banyk batuk2 keluar kahak warna macam pelangi....dada n abdomen bawah akan sakit ya amat. Allah!!! tetiba terpikir macam mana la nak puasa kalau macam neh =="

~telah selamt berbungkus2 lozeng berbagai jenama masuk tekak....hampehh....lastly, jumpa doktor. jumpa kejap je. x smpi 2 minit tapi ubat dia berkilo2 dapat...rasakan kau jannah. bila makan ubat doktor, cepat sngt mata mengantuk, bila dah tido mula tengah2 malam celik....jadi makcik guard la sebentar ye...muehehehe

SAFE HOUSE

~hoyeahhh!!! rase macam main NFS lumba keter je ade safe house bagai neh. huehue. kalau x tahu maksudnya silalah jinakkan diri anda dgn game NFS neh. konfem addicted tahap jiwoo. naseb la lappy aku dah buang mende uh.kalau x dah meletop dah aku hadap mende uh...haiyaaaa =="

Kenapa? Why? Khiaho wa?
~ kalau tnya korang la kan. kat mana tempat paling selamat kat dunia neh. opkos la kita x leh lari dari Allah kan. tapi at least lari dari manusia kat luar yg pelik2 kan. jawapan aku ialah RUMAH!!!. yepp...rumah. huehue. sebab tu aku suka dok umah. makan, tido, online.....semua kat rumah. that the reason kenapa aku x suka keluar jenjalan sngt. kalau ada hal penting baru lah aku keluar....nmpk mcm buat dunia sendiri kat umah je kannn...huahua

Prinsip...
~balik sebelum maghrib, paling lewat sebelum isya
macam zaman budak2 je kena balik sebelum masa tertentu kan. hahahaha. biasa la kan. budak muda kan. mesti nak kuar jenjlan ngan member an. aku seboleh2 nya aku nak balik sebelum maghrib. in case terpaksa jaga hati kawan. extend la sikit an. payah juga nak jaga hati kawan yg suka ber"huha" smpi lewat2. malam masih muda la. ape lah. tapi pada masa yang sama nak pegang prinsip. x sukaa la balik lewat2 neh....

~nak balik lewat dgn family je...
aku suka juga kuar malam2 sbnrnye tapi tgk dgn siapa la kan. bukan nak gi tmpt tah pape pon kan. just nak ambil angin malam. tgk org tu je. tapi kalau ngan family x pe. ngan encik zauj aku pon x pe. huahua. berangan lebey. hahahaha

~kena mintak izin bapakk
aku keluar jugak ngn kawan an. tapi kena tanya bapak dulu la kan. zaman skola2 dulu lagi lagi strict. jgn harap nak keluar bagai an. tp bagus juga ade bapak garang gitu kan. kalau x keje abeskan duit je kan. huahuaha.

Ulasan