Langkau ke kandungan utama

chill je la kan



~hye peepsss!! i'm homeee!!! seriouslyy, at my room with my brother yg x reti2 bahawasanya yang dia laki tapi gatal nak tido ngan kakak dia. ok dia kata rindu kat kakak yg selalu cerita kisah nabi sebelum tidur kat dia. akuuuu.....garu2 pale dah habis modal nk cerita kisah nabi apa lagi...=="


barang masuk storrr!!! ini kira normal ada barang sebnyk ini okiee...

ini barang org lain aku kena masukkan dalam storrr

~sume barang dalam storrr adalah sebnyk 11 barang dengan bayaran sebanyk rm19. kauuuu ada??? org cakp aku terlalu baik hati, senang dimanipulasikan, senang diambil kesempatan. org kata. tapi yg akuuu ini rasa. we are what we think. kita rasa org ambil kesempatan, makanya kita akan bertindak seperti org yg diambil kesempatan. tak ikhlas nak tolong. kalau yang parah sikit tinggal je barang2 tu. lantakkk lah. bukan barang aku pun kan. akuuuu??? cuba mengambil yg baikkkk meskipun rasa itu dipaksa. redhakan lahhhhh wahai hati *tepuk2 dada kuat2*

dapur rumah yg ditingglkan

ruang tamu aku tingglkn bersih tahuu!!! ini malam sebelum aku balik....

~ again n again. org aku cakap aku selalu diambil kesempatan. tipulah kalau cakap aku x rasa papekan. aku juga terasa. tapi bagaimana aku sendiri yg ambil dari semua menda ini...........masih mencari pengertian

 REDHA


ada 2 jenis manusia :

1. orang yang rasa dunia ini ladang kesengsaraan.
2. orang yang rasa dunia ini adalah ladang pahala.

p/s: kadang2 kita x rasa pun kita di ambil kesempatan. sebab kita ada prinsip kita sendiri. biarlah org nak cakap kita senag diambil kesempatan ke apa. sebab prinsip yg kita pegang menentukan bagaimana kita melihat sesuatu perkara tersebut. so, chill la kan :P

Ulasan