Langkau ke kandungan utama

~today is the best day ever happen in my life. bila kita berjauhn dengan rakan baru rasa how much kita sayang mereka sangt2.....kesat air mate jatuh. hahahaha. awal2 da tacink. on offense. aku tgh tacink ne pon. jiwa kental pon ade jugak sensitip lagi.nak cerita dari pagi ke?? oyeahhh dayah. ko da tgk drama aku dengan akak aku kan. sadis x? wakakaka. ade jugak aku nak kutuk akak sendirik kn. wakakaka.

~nak tggu si ame konon2 x nak datang. nak balas dendam kat ayob ar tuh kan. ok fineeee. aku yang men spoilll kan amende tuh. baru nak tgk ayob cuak kot. bagi tempahan felt si ame neh. sori lah ame. arap2 kena ngan taste kau. soronok ye dayah n tirah ko wat drama kan. aku tanye nak wat saiz brape. dye cakap free size. fine lah. first time aku buat free size ngan felt kan. siap bagi contoh seperti kat bawah lagi kau. photoshop uh. aja sayeee oleh?? muahahaha. kan bagos kalau sume yg tempah bagi design sendirik. x payah aku pk susah nak letak ape. kang mule x kena ngan taste kan. nk2 kalau design laki. memagggg payahhhh kot -,-"

hak cipta terpelihara milik amir....ngehhh :P




same x ngan kat atas?? nak potong labah2 tuh 3 kali aku buat =,="


hardisk akak aku then aku punye then umah punye...aku main agak je free size nyee

~then tengok wayang. dayah dengan segala usahanya memaksa kak zu datang jugak pada masanya. siap tgu depan eskaltorr kau. dari jaoh boleh kenal lambaian tgn perasan prinses kak zu kot. budak2 neh terkejut tgk kak zu yg len secara fizikal nya. aku x pon heran kan. sebab aku dah tgk selalu. wkakaka. ayob saje buat saspen. rase nak cili2 pn ade kot.fine lah dayah n trah semagatt gile tgk cite chonicleee ape tah. layannn kan jelah.sikin dok sebelah aku nak manje2 pulakk. tahu lah bukan cite cintunn kan. x payahh lah nak menyorok kat aku yg sememang nya dah besa kan. baru sikit je kot bapak budak tuh belasah budak tuh. chilll lah. x jiwa kental betol lah....muahahaha. cite slow sikit. sakett jiwa aku tgk. menunggu. overall okey lah...fine lah...3 bintang...pepandai je aku kan.

~abess tgk cite uh makan. aku dah kebulorrr. tapi dh bosan ngan kay epp cey, mekdi or pizza. then makan lah Chiken Rice Shop. Tetibe teringat Singapore Chiken Rice(SCR). besttt woooo gua cakap lu. hahaha. kemain lah pesan. last2 aku bukan makan pon. tauhu dye masin ketelampauan. sayur dye manis ketelampauan. aku x taw lah taste bud aku yg silap ke. org tuh x reti masak ke or memang spesis taste bud aku yang beserdehana. huahuahua. dan al kisah tekak aku yang berdarah semalam buat aku lagi x selera. sakettt wooo nak telan. smpai skng masih sakit------> memandang 2 bungkus streplis yg dah kosong -,-"

sebat ame n ayob punye popkorn....kebulorrr sngtt dah

aku dah cakap....ayobbb dah itam!! erkkk....bukan2 gelap sikit jep :P

~ok mase makan nehhh aku tensen. asek dok gelakkkk jerrr. dah terkeluar aku punye eksercise pipi. bukan ape. asek dok gelak je. mane x naik pipi aku. konon nak kever. letak lah tangan kat pipi mase gelak. x melentikkk lah anak dara gelak kuat2 kan kat public. wakakaka. dah jadik trademark aku kan. dengan sikin cerita sal jam tangan dye yg rare gile n ladiesss kan. god know how much it turn crazy. dah lame kot aku x gelak sakan macam tuh. pastu nak guna vaoucher buku. smpi MBS dah tadek pape. urghhhh, tensen aku. sume barang dah tadek....stationanry dah abess...tingal lompong2. gila heart brokennn tahu??


~then aku ken balik lah. aku nek bas kot. umah aku paling jaoh skali kot. untunglah org len berhantar berjemput ade moto sendirik kan. aku je tadek. muahahaha. kul 4.30 aku jalan dari ecm ke terminal. tengah2 carik bas maran tetibe ade org panggil aku. Ya Allah!!! jejak kasih dengan kawan skola rendah kau. aku dgn dye dok kg sebelah2 je. tapi kan sebab dye kat perlis aku ka sarawak. masak kau nak jumpe kan. ble dah nak balik tuh sikin bitau yg dye punye gule2 pada aku dan buku aku kat dye. wakakaka. x dpt lah nak pulangkan. aku dah bye2. x pe lah. kalo ko nak bg gak sikin ko pos lah kat aku. i really appreciate it...muhahaha :P
thanks for da candies sikin...muahahaha :P

~teringat aku mase nek bas. dah dekat2 nak smpi umah. aku cakap la berenti kat maju ternak. pastu ade pak cik yg kutip tiket tanye aku...

pak cik : kau buat ape kat ladang neh??
aku : rumah lah...atas bukit tuh...(smbil tunjuk2)
pak cik : ko buat ape skang??? blaja maahad kan...
aku: blaja kat unimas dah...
pak cik : org pompuan baik blaja maahad je pastu dok umah dendiam. jage umah, jage anak jage laki.
aku : owhh yeke....(masih lagi senyum yg fake gilerr)
pak cik : pompuan x yah blaja tinggi2...alih2 dok umah jugak...

~berapi kot aku denga. asihhhh. sab jela lah. tetibe teringat kata2 lecture psikologi ...

"awak x boleh nak expect orng lain faham dan fikir seperti yg awak faham n fikir"

~means aku hanya boleh berbaik sangka...terima perbezaan pendapat....:D

conclusion 4 da day

v

v

v

v





~sambil2 aku membebel aku carik tgk few vids n read few articel....interesting to sahre...:))




~tengok vids neh dan tepuk dahi smpi lebam....terkena diri sendir....*dush....dush*

Al Jazeera & K pop
~baca dan tgk vid yg selanjutnya...sometimes aku kesian kot kat mereka...yess i do love k pop but everything in life has limit isn't?

The story of TAWAKUUL------> pretty much interesting :D
Written by Yasmin Mogahed...one of my Islamic idol
Part 1
Part 2

p/s: tepuk dada sendir smbil berkata..."jiwa mesti kental...."...demam again n sakit again....sabaorrr je laaa... =,="

Ulasan