follower yg gedikkk gila...



sila fahami gambar ini. malas cakap panjang

~jom terjahhhh!! ke blog si gedik ini.....wakakaka


~faham x bila bila org yg ke 200 tuh adalah kawan kiterrr sendiri.  tup2 dah ade bloggg kau nyahhh!! dah la x bising2 tetibe ade blog. dah la blog dye lagi cantik dari kiterrr (sila baca dengan nada jeles). dok msg2 tetiap ari tetibe ade bloggg yep. kelasss kay nyahhh!! kenak nya sik madah sama kamek??

~ye la. member uh dok tgk kiter jep yg sibok2 memblog kan diri. dye pon nak jugak kan. ambikkk lahhh. blogspot neh bukan aku punya kan. wahahaha. tape2. nanti i jadik stalkerr u okayy. 



~ dan aku sangt lah x paham. cun2 je entry aku neh yg ke 300 kan. dengan folower yg ke 200... dan entry ke 300. adakah anda gunakan sebarang formula matematik untuk dapat kan nombor yg bertuah ini?? mentang2 lah blaja major math kan. wakakaka. apa lag. stalkerrr lah blogger neh :P


~ aku dah letak disclaimer kat tepi tuh. sesape yg datng sila2 jenguk2 jap. nak masuk umah org ade adat dye. nye adat umah sayerrr. wakakaka. saya suka orang tegur saya dengan berhemah. sebab otak saya ne pon x betul jugak kan. tapi ego ada sikit tinggi ma...muhahaha :P


ps; jgn tanye nape aku x balas msg korang semenjak 2 menjak neh........

Ulasan

  1. 29/2 kan satu tarikh yang unik.. so, x heranla kenapa 200 follower n 300 entry jatuh pada masa yang sama sebab ianya berlaku pada 29/2.. Errrkkkkkk.. HAHA

    BalasPadam
  2. saya nak komen kat sini ni..boleh ke??

    BalasPadam
  3. hahaha.. follower gedik follow blogger gedik je..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment

Catatan popular daripada blog ini

hidup mesti kreatif!

ayat sentap, cinta & makan dalam

self-destruction