Langkau ke kandungan utama

puisi suka2....nak berjiwang2




mencari dalam kegelapan
bernafas dalam kesesakan
melangkah dalam kelumpuhan
menulis dalam kesakitan

mengharapkan sekeping hati ini cekal
mengharpkan sisa iman ini bertambah
mengharapkan semangat ini tak luntur
mengharpkan aku yang tabah

aku tahu jalan Nya itu ada
aku tahu kasih Nya sangat indah
aku tahu rindu Nya menggila
aku tahu ukhwah Nya sangt mekar

syukran murrobi,
tatkala aku ada sebagai ujian,
syukran keran x lelah sabar denganku
tatkala aku lemah
syukran kerana menyokongku
tatkala aku berbagai alasan
syukran kerana memahami aku

kerana
ku masih perlukan kalian,
aku masih lemah
bantu aku kenali diri ini
jangan berputus asa dengan diri aku
kerana aku sangat perlukan kamu semua
untuk membawa aku dan kamu semua ke Syurga Nya



Ukhwahh Fillah Abadan Abada



sincerely from....                      special to...
Ana Jannah....                                                                             Murobbiku...

                                                        

Jangan risau dengan azam 2012M,

kalau sudah berazam untuk 1433H. :)

Via Hila Asraf (official)


p/s: agak2 murobbi bace x?? hehehe ^,^

Ulasan