Langkau ke kandungan utama

jangan baca kalau tengah makan....


sebelum


selepas

~tahukah anda bahawasanya mulut saya sangat leser. dah berjuta entry saya tulih dan kebayakan nya masok tong sampah. sebab apa?? setiap kali saya tulis penuh dengan emosi dan ayat yang sangat "lunak". tpi saya fikir balik. tapis sikit ayat tuh jannah. dan bila baca tulisan entry saya yang lepas2 masih lagi "lunak" ayat nya. tu pun dah cut almost 70 persen. yang 30 persen dah tertulis kat blog ini. dan kawan2 aku dah tahu mulut aku tersangat lah "lunak"...

~tahukah anda bahawasanya menahan diri untuk menulis ayat2 yang "lunak" adalah sangat terseksa. saya tulis ayat yang ditapis bukan untuk hipokrit. jauh sekali nak tunjuk saya baik. saya fikir kalau saya buat begini2 apa yang Allah akan buat pada saya. that the only point, and now i trying to make it bcoz of Him...

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Tidak lurus (istiqomah) iman seseorang hamba itu sehingga hatinya lurus dan hatinya tidak akan lurus sehingga lurus lidahnya.”
Riwayat Ahmad 

p/s:setiap gambar ada ceritanya sendiri....kan aku dah cakap, jangan baca kalau tengah makan...sekarang tanggunglah sendiri...wekkkk :P

Ulasan