오빠 미안.....


~to oppa...

          msg semalam sngt sentap aku ok. buat aku rase brsalah kat oppa. oppa carikk aku macam nak rak tapi aku??? aishhhh....=,=". macam orang nak kawan dengan aku tapi aku tak nak kawan ngan orang tu. jahat nya aku...jahat kan aku

          ok aku tahu salah aku. tapi ada sebab. sori buat oppa risau. sori x balas msg. sori sebab da lama x contact oppa. agak busy. study week. walaupun x busy still aku x contact oppa. ada reason. sori again buat oppa camtu. erkkkk...nak cakap ape lagi ehh. aku bukan jenis carik oppa bila perlu. bila susah je baru carik oppa. bukan!!. tapi aku rasa bia lah ape yang penting je. tahu ape yang perlu dan tidak.aku dah bnyk ukhti untuk bercakap. mungkin. oppa dah kehilngan aku yang dulu. again and again. sori. 

          tenkiu oppa... coz always there for me once. hehehehe. ayat oppa memang sentap, gedikk tapi itu oppa yang sebenrnya. oppa yang buat aku gembira, sengal, annoying. nasihat oppa memang da best. tapi kite still kawan lagi ok. pasni x yah nak buat ayat sentap2 ngan aku lah oppa ehh. nak borak2 macam dulu aku ok je. aku masih ade part yang x berubah. x kan aku lupe oppa yang bnyak bawak kaler dalam lukisan idop aku neh......again oppa...thanks a lot..>,<


sincerely...
unnie.....\(^,^)/


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hidup mesti kreatif!

ayat sentap, cinta & makan dalam

self-destruction