Langkau ke kandungan utama

beronggeng di sarawak ^,^

salam guys n gurls. tibe aku nak update blogkan. tadi aku bace blog cik beela. ok aku nages lg. bukan sebab ape. mungkin ayat dye terlalu puitis lalu bertukar menjadi pedang yang tajam dan menusuk ke jantung n liver ku. i admit that, she rite. dear fren plis guide me ok. cha selalu cakap,aku neh nmpk je jahat mulut. gelak2 macam orang gila. tapi sumthing inside me was untold.

jom beronggeng!!!
ini kisah aku dengan cik fazira. motif utama dia saja nak buat kengkawan aku kat matrik jeles (memang kau patut ditampar kan). korang ade?? tadok kan..hahaha :P


tah hape name me neh...aku dah lupe...=,="
~memule rancang nak gi Desa Ilmu je. first skali opkos la melantak. aku makan la mee ape neh. ala yang pemes kat sarawak neh. cha suh try. aku dah try. x kne sikit la ngan tekak ak neh. tapi boleh lah. macam makan me sup tapi dye letak kicap yang bnyk. siyes banyak. rase masin. mee dye ase cam mee mamee tuh. siyes ku madah. haha. nak amik laptop fazira. segala berunding kan, ade lah satu kedai yang boleh siap aritu gak. tapi kena amik malam. tapikan ape nak buat sementara malam?? beronggeng la kan. hahaha....


sila abaikan muke fazira yang ekasited mencari lelaki sarawak..hahha


~jom la gi Boulavard kan. kire cam mall jugak la. same macam megamall kat kuantan. ade lagi satu The Spring tapi gila mahal arge dye. macam ECM kat kuantan. aku neh x kayo pon nak blnje tempat brada camtu kan. tapi kat sarawak nek van, bas jarang ade. hahaha. kat semanjung ade?? tambang 5 hengget kau.ok ape dari nek teksi arge 40 kan.


jakun org semenajung la kan....

~ne la rupe nye mall tu kan. besa kot tempat dye. hahaha. nak taw meh datang sarwak. nak?? haha. taw ape yang ak ngan fazira wat?? jenjalan je kot. nak carik tempat solat satu hal. kecik yg amat kau. aishhh. pas pusing2. pastu melantak. take note ok, sebab islam bkn agama rasmi kat sini so dugaan dye bnyk. carik tempat solat la. segala da tu. tandas dye tu kne tgk dulu. mostly tadek paip air. mmg pesen dye x pakai air. so,phm2 je la kan.  menggagau carik tandas yang ade paip.  aihhhh.....

sila undi untuk gadis melayu...:)


~balik dah pukul 7.30. pas maghrib. waktu solat x same macam kat semenajung ok!! dye lagik cepat dan pantas. jangan pelik kalau maghrib 6.30 kan. nmpk x fazira kat atas tuh. arap je pakai skrit. tapi tempat dye duduk tu tinggi kau. gila la budak neh. naseb la x koyak bagaikan. jgn tgk fazira ayu2 je. mau debo ak tgk keganasan dye neh..huahua :P


tak payah undi la kan..x layak bertanding pon...

~ok aku pon nak nyebok gak kan. saje nak tayang sebab angin kuat. ade point ke? aiyaaa. mase neh nak pk balik. goner ar nak balik unimas neh. last2 pandai plak fazira ne deal ngan pakcik teksi. untung ak kuar ngan fazira neh. pandai deal ngan manusia kot dye neh..haha


hasil mengkopak kan dompet...
~inilah hasil dye. aku beli satu je kot. yg len fazira beli. kalau x bace x taw la kan. tape2 pasni kite tuka2 buku ye. hahaha. pandai aku hasut dye masok Popular kann. dan aku gembira sngat. dan aku jumpa buku yang aku mencari setelah sekian lama. tape2, aku dah abes bace ak cite eyh. hahaha

errkkk?? tempat apakah ini...
~dh smpi la kan nak amik laptop fazira. dah malam. boleh minah neh ajak aku gi funfair. aku neh jenis kalau dah azan maghrib tayah nak kuar2 umah or bjalan dah. kuar ngan family tape. tapi kalau ngan member ak x ley sket la. aku engat nak balik sesangt dah. tapi boleh ak gi. sebab fazira nak nek kapal ayun neh. naseb la org banje kan. tapi ade satu rase. kau pakai tudung labuh gi tempat camni. boleh?? seiyes aku ase nak pakai topeng mase neh. malu ngan di sendiri. ble kite wat jahat ade satu rase x sedap aty kan. tapi tape lah kan. aku bukan sempurna. sumpah aku x gi dah camni. sorilah kalau aku terpaksa kecewakan korang. mungkin dah tiba masa aku tegas dengan diri sendiri....*mood : keciwa dengn diri sendiri..




muke pakar IT godam laptop ak....
~smpi bilik, men kopy2 cite. neh muke budak lulus ujian IT. boleh dalam 3 ribu student, yang lulus 120 je. minah ne boleh lulus. terer IT kan budak neh. hahah. aku suh tido bilik aku tanak. snggop dari Bunga Raya gi Cempaka kul 11 malam. tu la, kan dah ade "orang" datang ketuk pintu kau kan.


aku masak....percaya??

~esok tengah hari aku ajak macik neh lunch kat bilik aku. gila ayat lunch tuh. hahaha. aku slalu masak sendiri. jimat kau. haha. aku masak sayur tom yam. pastu kari daging lam tin uh. makan ngan rumate ak. licin kau. best x aku masak fazira?? bek ko ckp sedap..hahah


muke x cukup makan...hahaha
~sila abaikan almari aku kat belakang tuh. hahaha. pastu tgk movie penunggu istana. fazira jangan pelik dengan housemate ak ye. mereka itu unik je bukan pelik...haha.


Ulasan

Catat Ulasan

Leave Your Comment