Langkau ke kandungan utama

memang macamni eyh???

~sakit perut sangat. nak nages ase i,i

Back To Topik.......





~ok fine!!! aku bab it ne blur n bengap siket. so aku nak tnaya korang. memang camni eyh?? *sigh. sengal aku nak marah kot bila kuar camni. engat blog yg best ade 300 je ke kat mesia neh?? ko taw dak mesia neh banyk org kretif. lagi kretif dari aku. harus aku follow mereka. belom masok kaum kerabat, sepupu sepapat aku lgi, member kamching suma. bior depa x folo ak balik pon. yg penting aku bace (suma aku bace nak oi komen je x....haha) n tambah ilmu (certain blog only ok)........

~sabo nak oi...pose dok kau neh =,=''

Ulasan

  1. ada limit ek? hmm tak lama lagi aku pun kena stop following. Tak logik!!

    BalasPadam
  2. @Adie Achim

    ~saya pon wondering jugak...mmg x logik la...T,T

    BalasPadam
  3. eeiiii..apa nie..leceh ah...biaq la nak bape banyak pun yang kita nak follow...hurm...'

    BalasPadam
  4. @darwisyah domo

    taw tape kan..mencikk la gini =,="

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment