serabai dan sakai....

bagun pagi rumah kosong. apa jadahnya ari sabtu parents aku keluar?? dengan adik pon hilang. sebat komputer argh. btw, komputer baru lepas format. means "nothing to play"....=,="

Back to topic....
~entah kenapa, bagun pagi aku rase serabai. mimpi tu datang lagi. bukan mimpi yang aku tulih dlm entry sebelum neh. tapi mimpi len. versi len. dah masok kali ke 3 mimpi sama. buley dak nak delete memori semudah kita klik kat komputer pastu carik DELETE. pastu abes. buley??. mimpi neh pasal...pasal..pasal.. x yah bitau la(nmpk sengal kau disitu). dan aku rase mengarot. da nama mimpi kan. boley je jadik pelik2. mimpi kadang2 adalah petanda. aku x pasti lagi yang itu. and for sure. ianya menganggu aku tersangat. ase cam sakai je tarik2 rambot nak lupekan. macam org ori taw dak??

Sakai....
~semalam aku sms sumeone email aku. urusan flight nak pi sarwak. aku rase betul da no tu. buley dia tanye awak ne sape. aku da cuak dah takot salah org. last2 mmg betol org dia. woi!! nak main2 ke??. ko da buat poyo ngan aku. hambik kau sekali. x main ar awak saya dah. main aku kau la plak. nak sngat poyo kan. bila orang cakap baik2 dengan aku aku balas baik lah. selagi ko x poyo2 dengan aku, aku ok je. bila kau da buat aku cuak macam tu. mmg kaw2 ar ko nak dengan aku. tahap mulut aku leser membunuh kau taw. makan dalam ar dohh....tapi x pe, kes uh aku ley lupekan sbb ko da bnyk tolong haku...harharhar....:P


Ulasan

  1. garangnye dia. hikhik. *grinning*

    BalasPadam
  2. @j a n n a h

    hehehe...entry yang ditulis dengan emosi yg x stabil...harhar =,="

    BalasPadam
  3. wah, sabar nak, sabar,huhu

    BalasPadam
  4. @fiq.

    saya tgh blaja incik fiq...huuu~~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment

Catatan popular daripada blog ini

hidup mesti kreatif!

ayat sentap, cinta & makan dalam

self-destruction