entry khas untuk orang jaoh...

~sape perasan yg blog ak neh cam hampeh??? pelik gak aku sebenarnya. hmmm. biar je la. fb mak aku kne HACKED!. komputer rumah un dah cam hape. tekan sikit kuat tah pape. kasi virus kaw2 punye kau hackers.  karpesky internet 2011 pon tarak guna. entah. kadang2 aku rasa mesty ada rasa seronok dalam aty si hackers tu bila tengok orang sengsara kan.

Back To Topik!!
~org yang jaoh dari aku suma dok tanye. mana aku pegi?? blog dok hupdate. nie dia!!! nak sngat tgk umah baru aku ye. hambikk!! 

rumah baru yg baru dok sementara je kot
~nie rumah staff kat tempat kerja ayah aku. boley la. ade 3 bilik. perabot besa2 x bwk pon. bwk peti ais,tb n mesin basuh je. yg len sume buat sndri. katil n almari buat sendiri okie. kretif x?? chantik weh. tgk luar je. kalau nak tgk dalam datang beraye umah aku (aku raye kat johor taon neh...wakaka)

umah jiran yg masih tardisional
 ~nie budak prktikal dok. ade lam 2 lagi family kay sini. aku tadok kawan sebaya. bohsan....!!

pemadangan dari luar umah


~rumah aku atas bukit. nampak segala accident. keter2 kat bawah uh. pagi2 memang best lah sejukk!! (bajet ko bagon pagi2 taw sejuk dok kan). dekat dengan pusat latihan plkn semuji. hah kau!! ari2 denga bebudak uh dok menjerit. untung2 dpt tgk budak2 neh kawa berjemur segala bagai. take note adik ku acik dapt plkn siri 9/2012. eksiteddd gila kau dya dapat tu....


Ulasan

  1. waahh.. tu la umah hang.. jom2 pi braye tahun ni..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment

Catatan popular daripada blog ini

hidup mesti kreatif!

ayat sentap, cinta & makan dalam

self-destruction