Langkau ke kandungan utama

selamattt dahhh...wuuu~~

kacauu daun tol la. pagi tadi lepas aku sarapan kemas2 dapur. spesis tukang masak pulak jenis sudah masak tinggal. aku pula pantang tengok kotor2 neh. kerja aku pulak bersihkan segala kuali. mungkin tukang masak sudah malas nak bersihkan..(susah sangat kot). lepas tu aku nak update blog. tetibe je ak tengok kain x berjemur lagi. kak nor basuh semalam kot. pikir2. tutop lappy. jemor baju kang ujan. padahal mase tu da malas gile kau. nak sambung. budak2 kecik nak lappy gak. sorokkk!!! da x ley nak tulih pagi. ak tulihh la petang. balikkk sudaaa bebudak...
sad ending...
my sayang!!!!

~handset aku!!! masokk jamban. wuuu~~~.biar la x canggih mana pon kan. tapi enset tu la nyawa aku. kat situ aku letak sume no fone(spesis x kuat memori) besday member2 aku (aku neh da susa gile nak engat besday org). list aku kene wat esok (mlm sebelum tido ak tulih dlm remainder ape ken buat esok dlm fone). amik gambo (tu pasal entry aku skang tadok gambo sndri, sume cilok encik google je) pendek kata sume bende mesty enset tu. huuu~~

canggih manggih....
~aku xperlu enset canggih bagai cam orang lain. cukup untuk keperluan. tepon, msg, reminder, kalendar dan yang penting. sekali ada tepon gunakan untuk kehidupan. penah gak terase nak nak ade canggih2 punye enset tapi guna akal. penting kerr buat masa ni?? apa guna ada iphone kalau stakat  sekolah rendah??? nak berselok2 kat orang lain yang kau ade tepon canggih??? lain kau CEO pakai sebab CEO tu mmg sebok hal kerja..(yang penting niat kot, sendiri mau engat). hal kau beli ngan duet sndri tak kisah aku. tapi tanya diri sendiri....

keperluan atau kehendak

untung la sangatt!!!
~aku da la kat umah orang. naseb ade enset lebih. PINJAMM!!!! nak beli baru?? tggu aku balik umah lu ar. bru feel beli ngan duet sndri. pilih2 (spesis manusia cerewet gile). yang enset lame pon ayah yang beli. balik umah da ade. aku?? TRIMEEE JE!!. hahaha. aku bukan jenis cermat kot. enset uh da brape kali jatuh berderai??? tu yang masok jamban. asik jatuh kat tanah je an. nak gak skali jatuh dalam air plak an. hambaikkk kauuu!!!!!

nak enset gini ar plak an..muahaha

take note!!!
~kepada member2 aku. sila msg ak smule. no korang smue da ilang. phm??? jadah plak ak nak carik no korang yang banyak gle. sebokk jap mase tgk tepon dlm jamban. huahua.jangan suruh ak cite balek detik2 kematian enset ak. sebokk dada weyh..huu~~~ cite lame jangan di kenag...


Ulasan

  1. napa x cedok balik, mana tau boleh pakai lagi...hehe

    BalasPadam
  2. dah cedokk..dah tadokk harapan nak idop...hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment