Langkau ke kandungan utama

terima kasih safiyyah...^_^

entah...aku sebenarnya tade mood nak update blog. bila puas berebut dengan adik nak guna broadband. akhirnya berjaya...!! (skill akak yg guna kuasa veto!!)

alih2..tgk email. ade notification dari blog. ade org komen. biasanya yg komen blog berhabuk aku neh shu ngan nadia je.tapi safiyyah yg komen....!!!




entah nak bercerita tentang safiyyah...
~taw la entah kenapa aku sngat berminat dengan cara pemikiran beliau. aku rasa kan kejujurannya dalam menulis entry. mmg aku blogger yang pasif tetapi blog beliau adalah salah satu blog yang aku selalu baca. kadang2 aku siap share kat member blog beliau. aku bce blog beliau dari awal kot. tp bkn fanatik x tentu arah ye. tp x pernah komen. memang dia bnyak membuka kotak pemikiran aku yang selalu tertutup.

special thank safiyyah...
~terima kasih kerana menjadi sebahagian daripada SAHABAT saya dan mengajar saya erti kehidupan melalui penulisan saudari~


Ulasan