Langkau ke kandungan utama

jangan tanya dan jangan carikkk!!!!


dengan ini sya dengan rasminya mengumumkan bahawasanya...:

Account Facebook Deactivate



tgkkk!!!...tade sape yang akan rindu saya pon kalau sya hilangkan...

sudah pastinya anda semua akan gembira kan..kerana..:
~saya sudah tade kat facebook..
~tadela semak notification mencarut dari aku..
~tak payah tgk status aku yang sengal..
~senag aty tade muke ak yg buruk selok2 wat comel kann..

dan saya pon sangat gembira...siap triple gumbira...kerana..:
~tak payah hadap muke2 org nmpk BAIK tapi...dotttt...
~x payah nak jage ngat aty org padahal aty sndri skit glerrr...
~x yah nak jd baik hipokrit padahal kau bkn baik sngat ponnn..(aku taw la diri ak cne...)
~nak kool kan aty saya yang tgh PANASSS!!!



nseb ak deactivate Fb jerr..kang blog neh gak jd mangse ak...



JANGAN!!!
~ jgn carik sya. sya akan carik awak kalau saya rasa awak itu kawan saya. (sory to say la)
~jgn tanya sya kenapa. saya akan cerita sendiri kalau saya rasa awak kawan sya. (x semua org sya percaya)
~jgn tepon sya. sya x kan jwb kalau sya rasa wak ckp mende x penting.
~jgn buat citer yg saya gado kat sape2. sbb saya x mention nama sape2 pon kat sini. (ak neh x la jahat sngat smpi nak bitau..)

TAPI...

~kalau di cakap JANGAN...lagi la nak buat. kang ade free2 mkn penampoo ak..nak??

biar masa tentukan...


JADI....
~biarkan je aku dengan aku yang Ego..(nadia ckp, mmg betol pon)
~lame2 aku okeh la.. esok2 okeh la.. (nak kau sebulan??)
~ble aku da kool, aku akan tersenyum seperti biasa...
~kau pon x taw yang aku penah skit aty ngan kau..

~klu tade Facebok aku x heran, tp klu tade blog mmg aku heran.~


sarcastic gler kann....
~maap la entry yang kurang ajar, sebab ade org yang tak di ajar, jadi haruskah aku jadi kurang ajar? sebab aku mmg x makan di ajar, sebab tu jadi kurang ajar bila orang pun sama level kurang ajar dengan aku. puas??~



Ulasan