aku da clashh...waaa~~

kenapa?? why?? aku mmg x ley nak larik dari nak tulih entry pasal cinta?? sbb cinta itu adalah fitrah manusia. berlaku setiap hari. macam makan. setip hari makan kan tapi x nak la tulih pasal tu. back to topic okeh...

cerita pasal adik aku...

uda : ko taw x, mase ko balik kampong aritu ak mmg ase putus ase giler.
aku : asal?? putus cinta??? (ak gurau je mase neh)
uda : mmg pon
aku : siyes kau!!!
uda : ye ar... kau ingat ak men2 kew??
aku : ko mintak ke dye??
uda : dye la..pasang spare kat 2 taon, kaw2 ak kne tipu..

bout that gurl...
~siyes mse mule2 ude kapel ak mmg x restu. okeh, lame2 ak cuba terima that gurl. sbb ak kate kat ude ceni.Kau da cukup besar tok ak bebel uda, ko taw mane buruk dan baik. then ak blaja untuk terima that gurl. ak dalam spesis manusia yang sekali orang khianati aku, aku akan maafkan tetapi aku takkan lupa. sakit aty aku bila orang buat kat adik aku camtu. siyes kesian ak tgk ude, ak masak dye x makan, tibe2 nagis. mase tu rase nak serang je that gurl. sabar la aty.


~AKU BARU CLASHH~

bertapa remukkk nya aty aku!!!
~ehh, sejak ble ak kapel neh?? ak ade la in relatinship with sumeone neh kat fasebook. gurl okeh. tapi ak bkn LESBIAN okeh. ade org ckp ak neh lesbo, mmg kaw2 kne cuci ngan ak. mulut ak leser okeh. saje je nak wat status gitu an. hahaha. suke2 je.

Dye carikkk lain...!!!!

ape??? ak neh x perfect kerr?? ehhh...tibe emosional plak. saje wat drama 18SX kat sini. wakakaka :P
tapi yang wat ak terkejut smpi nak luruh jantung, dye kapel ngan kawan kite org sndri. owhhh, slame neh korang simpan ye, tape2 x kenal lg ak sape. haaa, tgk ak jumpe korang. senyap2 konon, saya neh bkn spesis budak baik okehh. jage2 la korang. hahahaha (kejam x bunyikk)

itu la kisah 2 hati yg telah berkenan
mase kat kampung....

mak de : along ade pakwe??
aku : dok berkepit ngan enset je, sah2 ade pakwe...
along : (dok tersengih2...mmg ade la kan)
mak de : angah?? (aku la tu)
aku : hohoho...dok mikir agi nok pakwe bagai neh...serabut..
mak de : kau jangan tak pikir...kang x kawen kang..(dapat free2 cubit kat peha ak..)

kat fasebook...

azim : neh asal x tido lg??
aku : blogger ar jap..
azim : ke gayut ngan pakwe??
aku : ko jgn wat fitnah kang..ade mkn free penampo ak
azim : owhhh,ko x penah berubah

kat umah....

ude : ko x penah minat mane2 laki kerr??
aku : aku normal lg larr...mesty ade...
ude : dah tu???
aku : tp x rase nak komitmen lg la..dok mikir phm???

HAKIKATNYA.....
kerana CINTA AGUNG aku jadi takut untuk cinta manusia
~tade la smpi ak tanak kawen. sedangkan orang yg dh berkahwin telah menyempurnakan sebahagian dari islamnya. tetapi aku x bersedia dan masih dalam mood berdoa. mungkin usaha yang snagt sedikit. (nmpk ngat mmg x bersedia kau kan..hahah..padahal gatal da semacam..) tibe ak teringat ak gado ngan nadia sbb kes neh  kapel2 neh


BUAT RAKAN....

~aku x mahu terlalu ekstrem. cintailah seseorang itu seadanya.

"Allah SWT. berfirman, " Pasti akan mendapat cintaKu orang-orang yang cinta-mencintai karena Aku, saling kunjung-mengunjungi karena Aku dan saling memberi karena Aku." (Hadits Qudsi)".



tanya hati anda dan tetapkan niat yang betul



Ulasan

  1. hehe... spe da name bdk yg duk uia tu jannah? yg org anta msj bebel kat diye uhh... hehe...
    btw jannah maju dah skang pakai pashmina ehh...
    hehe... neway bile2 jannah minat lg kat sape2 kan, kalo btol nak doa kpd ALLAH, insyaALLAH dpt, kalo x mksudnye ade lg yg lbih baik. ehehe... i believe in doa sbb org buat bnde tu hari2 bia pjg jodoh...kiki

    BalasPadam
  2. bukan-org-arab (ira)21 Mei 2011 10:41 PTG

    like
    jadilah epal yg kat atas pokok :)

    BalasPadam
  3. bhah~bukan dye okehhh..hehehe..makseh ustaja...:)

    atokk~dengal x post saya neh??

    ira~ada ckp jd cam buah kurma..mana stu neh???

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment

Catatan popular daripada blog ini

hidup mesti kreatif!

ayat sentap, cinta & makan dalam

self-destruction