Langkau ke kandungan utama

kenape saya suka follow blog org....




hurmmmm...ase tensen ngan ketas math..patu da x berape nak betol otak....huhuhu...tulih lar post nie...heheheh...layan je la ye....lalalal :P

first skali....
sbb sye suka...heheheh...klu saye ase blog tu menarik untuk saya follow...saya follow...mungkin sbb ada perkara baru....bahan ilmiah....karya..kartun kah...atau blog yg unik...walaupun sye x kenal spe yg tulih....hehehe....


second...
kwn punye blog....jadi saya follow...sbb kwn da jaoh..x mcm kat skola...ari2 jumpe kat ostel...tp ble da besa n blaja jaoh2...saye follow la...sbb x kan nak abiskan kedit berjuta2 nak tanye kabo...at least ngan blog saye taw pe jadi kat kawan2 saya...heheh

third...
ramai pk...klu kite follow ramai org punye blog...org akan follow blog kite blek...hurmmm...sesuatu yg x bagus...hurmmm..tp x pe lain org lain fikirannya..tap bg saya...say follow kerana pengisian blog tersebut...saya x minta org follow saya blek..heheh....bertuahlah sape punye blog yg saya follow..heheh...sje je...

~semakin lemah dengan persoalan cinta remaja yang menipu...jagalah hatiku YA ALLAH~

Ulasan

  1. assalamualaikum, sayang wehh...
    asal plak semakin lemah dgn cinta remaja yg menipu? meh sini biha tulun jannah... hehehhh

    BalasPadam
  2. wassalam dear...
    cinta pada manusia mengatsi cinta Allah..sungguh ianya memperdayakan....=_="

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment