pagi sabtu yang bisu....


~aku suka bila buka laptop keluar macam neh. kosong je. x bnyk mende. senang mata memandang. x serabut2.....wahhh!!! terasa senang je hidup.... ^^,



~ tapi hakikat sebenarnya begini, hidup manusia. tanggungjawab sebagai hambaNya, seorang anak, seorang pelajar. aku x boleh lari dari semua neh..... doakan aku tabah....walaupun aku agak srabut dengan nota melekatnya segala...tapi aku harus hadapi.....^^,




*nak clearkan semua barang kat dekstop dan hilangkan nota melekat sekejap boleh*.....bajet2 macam x de keje kan....



p/s: tadi x buat usrah sebab rumate balik, tapi buat tazkirah jumaat sebelum dia blik....same je kan usrah n tazkirah....ilmu....kehkeh...=)

1 ulasan:

  1. jannah.......ade jgk ckap psal aku dlm ni..hahahaa..terharu..pzah blik ek..kta usrah lg k..sdikan crta byk2...ajar pzah k/....=')

    BalasPadam

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD