CONTEST: RAYA MERDEKA oleh LL


~haku tade lah berhajat nak upadte entry mlm neh...erkkk...pagi ye sbnrye...tapei kan ade seorang telah.....

V

V

V

V


~dengan sepantas siput raye aku telah menaip, menaip dan terus menjahit...erkkk MENAIP la...jom join reramai!!!!

sila tembak laju2 pada sasaran di atas...!!!

Dapat Topup Raye!!!


no1: topup RM 10 + special gift
                                                           no2: topup RM 5 + special gift
no3: Special gift.

topup cel/maxis/dg.....saya pakai celcom ok!!

Kekdah join.....

1. follow LL =) *wajib...
p/s: baru 2 ari lepas folo asenye...muhahaha



2.puasa 6 *sunat 
p/s: tnggu pose abis lu...huahua



3.buat 1 entry bertajuk
 "CONTEST: RAYA MERDEKA oleh LL"
-copy banner kat ats dan link pd entry LL ni
 
p/s: x caye ce try klik banner kat ats tuh...huahua



-ucapan raya dan merdeka anda (akan di bace, so xpyh pnjg2 sgt. )
p/s: wahai sekalian umat kawanku, reders ku, silent or not, heaters ku, lovers ku dan semuanya. short snd simple from me. kemaafan bukan sahaja semasa hari raya, merdeka bukan hanya  bebas penjajah di tampuk pemerintahan, semua bermula dari seketul darah yang letaknya di dada di beri nama hati. hati yang ikhlas sentiasa memaafkan. hati yang merdeka seniasa mengawal nafsu dan akal bukan dikawal oleh nafsu. Luv uolls fren bcoz of Allah...^,^


-tag rakan2 anda. *wajib utk tag sorg, die mesti taw.
p/s : erkk?? meh aku tag manusia dua org neh...akoo pae dan juga  Nadia Cyiee...tah nape ngigau aku tag manusia neh...huahua :)



5. tggl kan link di ruangan komen.





p/s: doakan tenet nekh laju supaya aku ley komen...harharhar....

~maap lah aku memang suka menjawab sikit ye LL...=,="



5 ulasan:

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD