Langkau ke kandungan utama

bile jadik pemusnah blog orang lain...

~sekarang mood aku kucar-kacir. sama seperti ait terjun. yg laju meghempas. lepas tu tenag dan laju bila di jeram. Disetiap sujud aku menagis. bak kata cha...jannah. nie spsis manusia menagis 5 kali sehari. serabut sngat..!!

BERTUKARR!!!..(ala2 tarnsfomerss)

~aku dah berjaya..!! merosakkan blog member aku. hangin ape nak suh aku modify blog dye neh. aku engat nak wat ala2 cam ganas sket. alih2 jd gini. mcm girly sket an. lantak arr. aku suke kot. sedap mate ak madang. mate org?? huhu. entah. hahaha

 siap wat entry lg kat aku tu..sesame dear..hehehe
~siyes pemilik blog nie mengade. hekhek. nak itu nak ini. naseb aku penyabr. tang dye suke kim bum kat tepi uh. aku neh cerewet nak mapos. pas brape kali ak tuka layout. kat sepoloh kali ak tukar. las2 ak amik kat blogspot dye gak.

naseb ak bek dpt carik header yg chumell neh,,,

~tibe2 ak jadi pemusnah blog org len kan. ade l stu blog tggu aku musnahkan, sorang lg nak header tok blog dye. huishhh. ak wat blog ne pon dri mende2 yg free. ape jadah wat layout smpi kne bayar an. ak wat sndri suda. puas aty. lgpon cantikk ape. tp ak teringin nak wat doodle sndri. nak blaja. tpi pah cerohh..haha. jum jenajalan kat blog budak neh. huhuhu


Ulasan