Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2014

show time

Imej
~last week internship. leisurely taking own time and preparing last report while watching few favorite documentary . jenis manusia tak boleh senyap buat kerja, kalau tak memang lentok la kejap lagi. Untung internet laju boleh layan cerita, kalau tak mati katak aku jugak kebosanan.19 Kids and Counting....
~pertama kali tengok dokumntari ni kat saluran TLC (707). Boleh bayang tak sebuah keluarga dengan 19 orang anak. Ya Allah! Gila besar keluarga dia. Besar mana belanja rumah setiap bulan? Macam mana kalau anak buat perangai?. Bukan ke kualiti anak lebih penting dari kuantiti anak. Kadang-kadang soalan macam yang buat orang muda *macam aku* takut nak berkahwin tahu tak. Bila fikirkan hal belanja, parenting skill, komitmen. Biasalah....fikiran orang muda *muda la sangat* =="
Rahsia ~Duggar Family tersangat PENTING kan kualiti setiap anak. Jim Bob (ayah) dan Michelle (Ibu) tahu apa yang mereka mahu dari anak mereka dan mereka membentuknya dari kecil. pepatah "melentur buluh bia…