Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2012

i'ts been along time

Imej
~Aaaauuuu Caaakkkk!!! terkejut tak? terkejut tak? sila buat2 terkejut. hahahaha :P lamaaaaaaaaa (baca dengan 10 harakat) dah tak merapu kan. bnyk buat tulisan puisi yang tergantung je kan. kat blog Secubit Kopi. 
Kenak kamek sik klaka apa2??
~sebab nya ada banyak perkara berlaku. bila banyak masalah. kita jauhkan diri dari internet segala. sebab nanti kemungkinan kita nak tulis masalah kat internet yang maha terbuka luas adalah satu tindakan yang sangat tidak bijak...jadi kadang2 kita hanya mampu bina ayat tergantung yg kita sendiri faham dalam bentuk puisi...terseksa jiwa orang yang baca puisi aku...huehue :P
Kamek ok jak la
~entah sekarang aku rasa nak pusing belakang semula dan terfikir. bagaimana aku boleh lalui itu semua. aku nak menangis pun. aku hanya menagis bila dah sakitkan orang. bila aku sakitkan diri sendiri ok je pulak kan. aku belajar dari sakitnya hidup agar aku tahu erti syukur. percaya tak aku pernah doa begini...
"Ya Allah, aku minta tariklah nikmat dalam hidup…