apa yang kau rasa...




~dilukis semasa kelas komunikasi. terlalu ke"ayah"han suaranya. kadang2 menarik aku nak dengar. kadang2 x jugak. pantas jari capai pen di tangan kawan. gediikk. tangan sendiri ada pen nak sebat orang punya. aku bg pulak pen aku kat kawan. gelang2 kawan. smbung dia salin nota. akuuu??? gedik lagi tangan sebat kawan sebelah jauh punya highlight kaler biru. sebab aku mmg x de highlight. harharhar.... sorong tisu yg aku lukis pada kawan sebelah....

"owhhh, paham2. ko nak cakap kalau pompuan x berapa nak baik dapat laki x berapa nak baik lah. kalau pompuan solehah dapat laki solehah lah"



~terkesima aku. sebenernya aku x fikir apa2 pon masa lukis mende alah neh. yg aku tahu aku lukis. tahu lah x cantik. sila lah kutuk ye. aku spesis cepat mata layu bab2 dengar neh. sama ada aku kacau kawan x pun aku buat kerja x pekdah. kadang kala aku pon tanak tido. bantai pi dengar radio lam kuliah. pelajar yg berwibawa kan aku, fullstop. aku malas cakap sal tido2 neh...


*putus asa*

~td ak tunjuk gamba dp fasebook aku yg baru kat rumate sengal. akuuu sukeeee sngt. sebab kaler ijo. ade lolipop. hehehe. cakap je la ko kempunan lolipop. tah mane aku cilok gamba uh. tahuuu dye cakap ape??? orang neh x tutup aurat lah!!!. aku tgk. mmg pon. x nmpk muke pon tapi nmpk la rambot dye, pakai sweater ijo ngan hoodie. yepppp. dush2x. kena tas pale. then aku terfikir....

mmg bukan aku yg tayang2. tapi kalau benar aku x suka orang tayang2 kenapa harus aku letak gamba yg tayang2 macam tu. kalau kita nak semua berubah agar semua org x tayang. then, patut bermula dengan diri sendiri.  x payah lah aku yang nak letak gambar yang tayang2 macm uh. cakap x serupa bikin....*cakapkatdirisendiri*

****rewind balik****

~x berniat pon nak tulis bnyk2. kang lg terbnyk "beban" aku bawa gara2 tulis x pekdah kat blog. kang kena "tanya" kat "sana" nak wajab aperrr la kan....

konklusi : apa yg korang rasa bila tgk gamba uh??? sila lah komen...kalau rajen *mate ke atas, tangan ke bahu*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD