Langkau ke kandungan utama

meh aku nak cakap pasal laki pulak neh.....


~kesan sampingan apabila gila menjawab exam. yeeee. saya berjaya menghentam dan menembak jawapan dengan jayanya. kena x kena lain cerita ar. ok mengigau buat entry begini. kuikuikui...nak citer pasal abang pendek....

~aku neh ade penyakit. penyakit sukekatlakisekejapje. itulah penyakitnya. baru dikenal pasti semenjak aku lahir. dan membiak dengan jayanya sehingga bila aku tak tahu. kuikuikui. aku x berminat dengan serious relatinship what so ever with different gender for the time being. tapi biasalah aku perempuan yang normal lagi. so haruslah aku tengok lelaki kan...hahahan :D. adelah seorang budak neh aku suke tengok....iaitu...abang pendekkk...:P

~dia dalam ketegori lelaki yang pendek, sebab tu aku panggil dye bang pendek...hahaha =,="
~dia seorang yang snagt bersungguh2 kau.....markah test kemain lah best...
~muke budak berjurusssss ehhh....@,@
~banyak mende yang aku suke tgk kat abang pendek ialah...

>>>>kelas hari isnin sanagt pack. nak solat zohor n asar memang berkejar lah. kadang2 uh kena keluar dari dewan kuliah tok solat. waktu asar abes je kelas terus gi surau nak solat. kalau nak tggu balik bilik mmg dah masuk maghrib lah. kat sarawak maghrib kul 6.30. abes kelas kul enam. jadik carik lah surau yang terdekat. aku dan  kawan selalu lah berkejar nak solat. boleh buat explore race gamak je kan. dan dalam banyak2 budak lelaki yang aku terperasan ialah abnag pendek. bukan bnyk pon dak laki. dia sorang je aku perasan yang berkejar nak solat. time goes on, tengok abang pendek dari jauh la kan. gileeee ape nak terjah2. buat ayat gedikk dengan kawan mase dalam surau....

"awak abang pendek yg kat depan, awak jadik imam solat ye"
~ok gedikkkk gileee ayat kau jannah~

>>>>gurauan dan mengedik ngan kawan je. nak gedik depan abang pendek mmg x lah. aku pulak dengan pompuan je ganas semacam. depan laki tah mane aku x kenal. terosss bisu mulut. terkunci rapat. last2 yang jadik imam solatnye adlah aku atau kawan aku. hahahaha. gilir2 ar kan. 

~kire aku suke jarak jauh lah kan...ehhhh?? ade ke?? buat2 ade ok. then aku menerjah blog abng surau yang sngat baik pekertinya. dan terjumpa lah ayat begini...

Tapi cantik yang ada pada dia bagi saya kecantikkan yang sangat kosong kerana dia tidak menjaga aurat. Kecantikkan yang ada pada dia bagi saya sangat kosong, kerana bila bergaul, islam tidak dijadikan manual. Kecantikkan yang ada pada dia sangat kosong, kerana dia tidak berjaya menjaga pandangan. Kecantikkan yang ada pada dia bagi saya sangat kosong, kerana dia tak pinang saya. (Statement paling last sumpah cannot go! ha).

Kecantikkan yang kosong. You get it?


*sumber disini...bace ok...x bace x sayang saya...kuikui*

~ok sentap mak nakkk!!! sumpah tanak tgk abang pendek dah. tanak pandang laki dah. wuwuwuw~~ then thinking over n over n over n over. bape bnyk over dah lah. then aku dpt tahu dye ade aweksss dah. ok keciwa doploh empat saat. kejap je. buat ape nak lame2 kan. bukan laki aku lagi kan. kuikuikui :P

Perempuan yang baik tidak akan memandang dan tidak akan dipandang

~ayat neh buat aku terpikir. dah lama dengar. tapi baru fikir. hahaha. bukan nak cakap jadilah muslimah yang berjalan tunduk smapi langgar tiang. bercakap serupa cakap dalam selimut. x payah keluar berjalan dan terperuk dalam bilik. bukann!!! maksud dia yang betul anda carik sendiri. kerana mungkin definasi anda berbeza dengan saya....:)


p/s: exam politik dan sejarah....wuwuwuwuw T,T

Ulasan

  1. hhahha.. memang ayat tu cannot go deh. hee~
    aku suka.!
    perempuan yang baik tidak akan memandang dan di pandang. :)

    BalasPadam
  2. yg last skali tu best...."exam politik and sejarah"

    sama2 lh kita brusaha utk menjwp exm tu nnt..hehe

    BalasPadam
  3. nady.....sukeee plokk,,,sekeh nak??

    sugar2....hahaha...sangatlah nak usha tp dag bersara,,,hihhih

    fqa....hahaha....sila bayang muka saya yg annyoing ok :P

    nazrin....means x baca lg tuh...wuwuw T,T

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment