Langkau ke kandungan utama

no title, no sleeping, no idea, no whatt??


~tgk jam pukul 3.49 pagi...ulang suara..pagi ok!! tido siang...malam cerohhh je mata kan =,-". bejaye abeskan cite Boys Over Flower. x yah nak ucapkan tahniah la. tiada yang patut dibanggakan pon. kalau dapat mata empat rata baru nak ucapkan tahniah. x pun kalau aku dah tidur dalam kuliah. yg neh kena bagi hadiah sekali lah. ok stopppp...=.+"

~ to fyra, sian awak carik saya ye. saya da ilangkan diri dari facebook kan. rindu kat saya eyh. sori la awak, saya ada masalah saya sendiri. i can,t be there for u dear. tapi x pe, blog ne x kan ilang. InsyaAllah, saya x kan private blog neh. carik saya kat sini je ok. no saya pakai celcom la, yg neh x kan saya ilangkan. yg hot;ink uh ade je tapi macam x de. malas nak bukak.buat hiasan. kat facebook banyak menyakitkan hati saya. jadi saya nak hilangkan ingatan yang meyakitkan itu....bolehhh???

~skill ade keje tapi menambahkan kerja yang tak berfaedah....

blog ku masih berat...malas nak edit bagi ringan...

~bolg ak berat macam tuan dye...buruk pon macam tuan dye...sila test kat sini kalau rajin la kan...jgan jadi macam tuan blog neh....



sape nak beli blog ak??? boleh ak beli DSLR se..


~murah kan arge blog ak...wkakakaka...meh test kat sini harga blog korang






Ulasan