Langkau ke kandungan utama

Gatsby : Like My Look Contest

Assalamualikum semuaaaa >,<

~nak tayang gambo beraye kat sarwak tapi!!!!...ak jumpe mende neh plak. meh kite bercerita-ceritut nak??




first op oll...ak telah mengundi manusia ini....

Mohd Zaihazlan B. Zamri


kenapakah??

1. sebab rambut dye...

2. sebab rambut dye...

3. sebab rambut dye...

4. sebab rambut dye....

5. sebab RAMBUT dye...hahha :)

*kenal pon x penah, tah fakulti mane, kolej mane tapi sume sebab RAMBUT dye....>,<

i like this style....>,<
~ setiap orng ada pendapat masing2 kan. ade yang cakap lelaki x boleh rambot panjang. buruk gile. tapi bagi aku. x kisahlah panjang atau pendek yang penting KEMAS!!.

meet my AMBER...hahaha


ok noh x pakai style cini dah skng

style neh aku paling suka..kihkihkih >,<

x yah pon nak tindik smpi kat bibir kan

mungkin ade unsur2 korea disini ye...hade haku kesah asal mane kan
agak serabai sikit..tapi kalau aku tolong sikat mesty cun punya..hahaha

~hahah, ak ase neh entry ak paling ngarot skali. nak ckp ak ske style rambot gini je kan. x ilmiah langsong punye entry. wakaka. sape yang bek aty lah kan, undilah sesape yg korang suke. tapi student UNIMAS je k. hahaha. dah name aku student UNIMAS kan haruslah aku promote UNIMAS kan. hahaha :) *incik google punye gamba aku cilokk...

V

V

V

V









Ulasan