Langkau ke kandungan utama

saya sangat jeles dengan awakk!!

awak!!
saya jeles dengan awak! awak kalau cakap dengan saya awak pandang mata saya. dalam sangt. awak cakap sangat tenag. awak pegang tangan saya. awak peluk saya. saya rasa best sngt. awak buat say rasa tenang. awak sngt loving. masa awak suapkan saya. hahaha

awak!!
saya jeles dengan awak1 sya selalu perhatikan awak. awak selalu bawa al-quran ke mana2. bila masa terluang even nak tggu ceramah mula pon awak still baca. saya jeles dengan awak kerana saya x macam itu. awak rajin tadabur al quran. awak selalu share ngan kami apa yang awak baca.

awak!!
saya jeles dengan awak. sebeb awak sngat pandai. awak selalu fikir dahulu sebelum beri pendapat. awak diam, pastu bukak al quran pastu diam semula. baru awak beri pendapat. awak sngt rasional. awak selalu petik hadis n al-quran sebgai hujah.

awak!!
saya jeles dengan awak!!. awak sngt poyo.hahaha. awak x macam tipikal muslimah. awak selalu gelak2 dengan kawan2. kelakar sngt bila awak buat muka poyo. awak bergurau tapi sngt berpada2. awak suka buat drama yang pelik2. kelakar sngt. awak selalu buat kami gembira.

awak!!
saya jeles lagi dengan awak!! awak x sombong. awak selalu tegur kami. even nak pegi kafe or kuliah pon. selalu borak2 bila time nak tggu isyak. awak jugak selalu tegur non muslim. awak tegur semua org yang perlu. tapi awak tahu batasan yang perlu di jaga.

awak!!
awak tahu x bertapa saya jeles dengan awak saya nak jadik macam awak. terima kasih awak sebab sudi jadi sahabat saya...^,^

sila lah LIKE page Surau Bunga Raya (SUBUR)


Ulasan

  1. kami pun jeles.. muhaha ;)

    BalasPadam
  2. meang patot jeles bila da org lebih baik dari kita kan...jum jadi macam dia..:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment