Langkau ke kandungan utama

Cabutan Bertuah With CHimoro THe Cute..Cute ke.. ! ! !

sila tembak laju2 tepat pada sasaran di atas,,,

bermulanya kisah aku yang sangat blur. bangun tido. otak ting tong. hadap lappy. teros bukak blog. ape jadahnya aku neh kan. then, tetibe cik aya gatal tangan aku tag aku kat kontest neh. ok!! jom ikhlas kan aty menjoin...huahaua. bagi lah saya topup uh kerana saya desperate duet. wakakaka. sila tampo diri sendiri bila baca statement neh. harhar. asal aku bnyk gelak ar?? kang esok mule ar nages kan....=,="

meh saya nak tag

cik fyra
inaheieina
cik nady

bertukar!!!
~saya x reti nak buat ayat puitis cik chimoro. saya reti buat ayat pasar je. so jangan marah saya kerana x berjaya membodek cik chimoro. hehehe. sya join sebab saje2 je. tapi kalo ade rezeki tape kan. hikhik >,<. whatever it is nice to meet u dear...:)



Ulasan

  1. hehhe x yah puitis2 lah ..hahha thanks for join ye..... ^_^

    BalasPadam
  2. eh.. ade terselit jugak je??? hehehe.. tq ana sudi tag akak.. semoga ana berjaya yee... :)

    BalasPadam
  3. hehehe...mesty ada kan...cuba rezeki :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment