Langkau ke kandungan utama

awak, saya, kamu, kita, dia, engkau..lagi???

assalamualaikum semua!!! hehehe....hoihoi....versi ganas sikit. hahaha. ok fine. sila geserkan muke anda ke jalan tar kerana terlalu mengarut. aihhhh. tibe nak mengeluh sebentar bersama kit kat. hahaha. tadelah. biasalah manusia kan haruslah penat kan. tak kan selalu bersemgatkan kan?. ade jugak time down kan. hahaha.

dah lama x membebel kat blog kan. sibuk sngt!! padahal kau mebute je lebih. sibuk ape lah sngtkan. harhar. ok fine meh nak cerita sikit la kan. ape la dah jadi kat aku. tayah nak hapal sngat cite aku ne kan. tak masok mane2 exam pon. x ley nak buat pointer PNGK pon kan. sila pangkah browser anda jika saya dah telalu mengarut...

story the mory....
dah le adapt ngan enviroment kat sini. tapi subuh dye awal sngt lah. sila tampo diri sendiri sebab megeluh pasal solat la kan. tape2 korang ade subuh awal kul 5?? tadek kan. hahaha. ok! satu lagi kenyatan yang x logik. isyak kul 7.45 mlm. awal!! boleh start wat kje awal. kalau dulu kul 9 baru ley start keje. ade jugak hikmah awal solat kan. birapon mase memule dulu solat zohor time asar kan. siyes lain sngt waktu solat dye. hohohoh

nak citer lagi neh...
aku selalu sorang tapi aku dah ada kawan. memang mula2 sukar. sngat sukar. tapi aku dah seronok. rase tanak balik pulak. memang melampau lah kan statement kau kan. hahaha. aku harap aku jadik sumeone better inside outside, hehehe. doakan saya keyh. ade lagi nak citer neh. atpi kite simpan dulu la kan. biar berdebu baru nak tulis..hahaha

seorang daie...
awak, saya, kamu kita, dia, engkau adalah seorag daie. adalah pemimpin kepada diri sendiri. eyhhh, tibe nak buat tazkirah kan. hehehe. tape2 kita smpai kan sepotong ayat yang baik untuk pedoman anda semua. theee XD. aku dipilih menawarkan diri untuk jadi ajk surau bunga raya (SUBUR). x kisah lah macam mana pon citer dye smpi aku jadik ajk kan. heheakhe. termasuk dalam lajnah dakwah dan tarbiyyah. huahuahua. jgn terkejot ok. lajnah yang paling berat. ya Allah, aku tahu kau beri yang tebaik untuk aku. trima kasih ya Allah...

aku masih aku lah...
ade kawan yang tego aku. asal aku makin sibok?? sibuk kerja dakwah ke?? errrrkkk. terkesima aku. adehhh. firstly, aku masih sama. aku yang dulu. ketawa cam org gila. otak ting tong lagi. tido mase berjalan lagi. x senonoh tahap budak2. budak2 lagi senonoh. selalau nages sensorang. tak yah nak segan nak tego aku lah kan. aku masih sama. tapi sikt je yang berbeza. hikhik. sory the mory la kan. kalau sebab aku sibuk smpi x msg ngan korang. tape2 nanty aku topup seratus aku tepon korang sume eyh...hahahah

sengsara kan nak jadi solehah. tapi kalau x cuba mana nak tahu manisnya solehah kan...theee XD

aku masih manusia biasa yang macam dulu la kan, ckp slow cam lam selimut bukan aku ok...hahaha :P


credit picture by : rusydee artz



Ulasan