Segment Makanan Kegemaran Waktu Berbuka



salam ramadhan hari kedua...thee XD
~saja nak join sebab tadek kerja (penipuu!!). first of all ckp tang makan aku suka!! suka sngat tapi aku suka makan sikit2 tp bnyk kali (x heran la ko macam belon kan). harharhar. bila time berbuka selalu masak je dengan ayah. tapi bila berbuka x suka membazir. bila tengok makanan lebih ase nak menagis je (macam budak la kau neh). padahal boley je ko melantak lagi lepas terawih kan.

Formula berjimat...
~kat matrik selalu limit beli berbuka. satu sebab jimat duet (elaun matrik brape la sngat kan..haha). second sebab beli bnyk2 bukan habis pon. bila kita limit duit, kita akan berjimat, bila kita berjimat kita akan beli sikit barang, bila kita beli sikit barang makanan x membazir, bila makanan x membazir kan dapat pahala lebih bulan puasa..hahaha (terer x buat formula hampes..kihkih)

Bila berbuka...
~banyk ko bebel woi. padahal dia nak satu makan je ko suka an. harharhar. saje nak bebel. aku suka tak tahu.( sengal gila kau!!) fine!! aku kasi satu la aku suka nasi beryani kat dewan makan sekola aku dulu. (suka la ngat makan dwan makan kan). tapi yg nie aku suka betul2 la. boley dak nak masok skola semula sebab nasik beryani neh? harharhar. tapi aku suka taufu fa.sedap hingga menjilat sudu.hahaha

nak carikk petang ne la...harhar


p/s: asal aku buat entry neh sambil menelan air liur ar. astagfirullahalazim...=,=''

7 ulasan:

  1. waaa taufufa terbaek!!! huhu bagi kat z memang kejap je laaa bende tu dapat bertahan...kejap je abih..hehhee

    btw mekasih sebab join segment z ;) ill follow u...selamat berpuase!

    BalasPadam
  2. @zeeck

    ~memang kejap je kena bantai tu...heee~

    BalasPadam
  3. @zeeck

    ~memang kejap je kena bantai tu...heee~

    BalasPadam
  4. tadaaaa da tamat segment XD sila melihat2 ye ;)

    http://zeckze.blogspot.com/2011/08/senarai-makanan-berbuka-feveret.html

    BalasPadam
  5. taufu far bestnyer...
    ops... astagfirullahalazim...

    BalasPadam
  6. @Bella

    tape beela..kita manusia biasa juga kan..:)

    BalasPadam

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD