mentag2 nak raye sume nak baru kan...

~baju raya yg x siap aku jahit lg.mod kucar kacir. sumething wrong with me today. it just...urghhhh!! ok, just forget it =,="

Back To Topic...




~dayah suh aku wat header blog dye. nahhh!!! entah lah. cantik ke?? saje nak bagi dayah neh rase bersemangat nak update blog. pah ceroh nak pakse macik neh update. aihhh. ok, mlsa nak ckap bnyk, terjahh je....




~neh ape ninja neh. muahaha. aku la wei. entah hape otak blurr nak tuka header. nahhh!! ini dia. ramai org tanye. blog haku abes muslimah. pakai purdah kau. tapi sekali entry x bertapis kau. hahaha. ok fine!! ini aku la. x suke aku nak tayang muke aku yg x cun neh. buat tambah dose korang je kan.  juz mulut aku je la. bak kata cha, ko neh jannah baik tapi x cukup baik je. yeah. she rite. juz trying to be myself. accept me who i am....abes citee

2 ulasan:

  1. pakai ps eh buat header??ehe

    BalasPadam
  2. x pon.. x reti..pakai GIMP...hehehe..
    ~naseb kat matrik dye aja mende neh...^,^

    BalasPadam

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD