Langkau ke kandungan utama

checklist ramadhan mggu pertama...

~entah kenapa aku rasa nak menulis. biarkan saya mood itu ada bila tak ada mula orang bertanya kan. kawan2 aku tanya. kenapa aku selalu tulis menda yang kecik2 kat blog. maksud dia, aku selalu tulis pasal daily life. ape yang jadik. my life is not a big deal. nak sentap2 org pon berpada2 sangat. for those yang kenal aku pon baru tahu cerita sebenar. jarang nak cerita kes besar2 macam aku masok unimas ke, ade my relatives yang meninggal. bak kata org. perkara yg selalu org tulis aku x tulis.

Kerana....
~it's about my life. who knows me this me.  x perlu bercerita jika rasa x perlu. lagi pon mostly entry aku bukannya berfaedah sangt pon. juz my story and i feel wanna share it i will. aku menulis untuk aku. kepuasan aku. bila org gembira dengan blog ini, aku lagi gembira. ada yang x suka aku minta maaf bnyk2. aku hanya manusia biasa. td blogwalking. aku jumpa ini. jum buat!!!



"Check List Ramadhan minggu 1"

Bangun awal pagi
Solat sunat taubat
Bersahur
Bersugi
Membaca al-Qur'an
Berselawat untuk Nabi s.a.w
Solat Terawih
Niat berpuasa sebelum tidur
Tidur awal supaya dapat bangun awal
Banyak berdoa supaya dipertemukan dgn lailatul-qadar
Menghadiri majlis ilmu/ membaca buku ilmiah
Bersedekah
Beristighfar


 credit to senyum SEINDAH kachang SOYA

~dan aku jumpa org lain yang kuat menagis macam aku juga, see!! menagis bukannya teruk sangat pon. check this out Hati Yang Sentiasa Menagis

Ulasan