saya sangat jeles. teramat....

hari2 yang normal. jaga anak orang. boley men batal2 wuduk ngan abng. siyes cam budak2. 2 3 kali kene amik smula wuduk. sngat tak mached kau. abang wat ayat sedey weh. "nanty angah balik tadok ar nak bergurau ngan aku". FINE!!! ko kawen ar cepat ngan awek kau kan, nak bergurau sangat kan. muahaha

CEMBURU SANGAT!!!
~nak citer pasal buku neh. saya sangat kempunan nak buku neh. boleh siapa2 yang bermurah hati nak belanja saya?? plisss. dah kat setahun ak nak buku neh. sangat berminat nak baca sebab sangat direkomenkan oleh ustaz hasrizal. bagi la. kawan dah dapat. aku?? bila lagi. mungkin aku dah puas carik merate2. spesis aku pulak tak berjalan ke bandar. dok kat umah. jaga anak orang je.



5 ulasan:

  1. bace lah buku ni...best3 :)..sye pon bru je bce haritu..tp stop kejap..x sempat nk bce..:)

    BalasPadam
  2. masih memcari la awk..huu~~

    BalasPadam
  3. tunggu genap stahun la. baru cool. haha

    BalasPadam
  4. ko blanje la cik aya genap setahun tuh...muahaha

    BalasPadam
  5. mmg bes sgt buku ni.dh byk kali baca tapi xboring2 jugok :D

    BalasPadam

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD