Langkau ke kandungan utama

Perhatian!! kepada blogger lelaki...pompuan pon ley gak sbnrye...hehehe

berjalan ke nilai. beli beg besar punya!! hangkut satu umah pi sarawak. besday uda. tadek hadiah untuk dikau okie. aku dah sengkek nak pi blaja. wakaka. hobi tido yang menjadi2 dan menggila. baju raya yang x berjahit. malas nya aku.....

Back To Topik!!!
~kan aku da siapkan 3 blog. saje nak tgk feedback lawo ke tak. untung badan aku dapat lagi satu blog aku nak jahanmkan. TAPI!!!! yg neh pemilik dye laki. erkk?? aku slalu wat yang pompuan je. so haruslah aku wat yang girly2 geli cam ladies gitu kan. tapi kalau laki?? nak gak ker bunga2 segala, lap2 neh. owhh tidak!!

korang rase??
~nak wat yang laki punye blog apekah ciri2nya?? kaler dye hijau & biru. shoutbox dye nak sorok cane eyh? ape yang patot ade kat sidebar? header dye guane?? aku ade gak tgk blog jejaka len. ade ide sket2. ade penambah baikan lain?? harharhar (sje nak tepek gelak cik aya kat sini lagi..). thanks segala pendapat korang. meh saya banje lolipop (dalam mimpi je..muahaha)

pilih mana korang nak...muahaha :P


~x ley nak bebel panjang2. adik naqiuddin melalak suh aku potong kuku dye. choiwww lu...:P


Ulasan

  1. amani pun tolong buatkan belog encik tunang... errmm yang simple dan nampak cool...

    BalasPadam
  2. @azwa amani

    wah baik nya dengan incik tunag...hehe..dah nama tunag kan...yeah itu dya..mesty simple dan cool..:)

    BalasPadam
  3. buat je macam yg girls punye..hahaha
    *gelak jaat

    hee
    laki suke simple kot.
    wat simple2 je lah.jgn serabot2..
    em.tapi nice..=)

    *nak empat2 lolipop tu boley??

    BalasPadam
  4. @akoo pae

    ~mungkin kite bley test nak?? muahaha (sian pemilik blog uh)

    *ambik stu je...nanty x cukup tok yang lain..:P

    BalasPadam
  5. ejas la blog sy jgk.. nk jgk.. nk jgk.. [ sambil hentak2 kaki mcm bdk kecik ]

    BalasPadam

Catat Ulasan

Leave Your Comment