~gelak guling2~

~apakah perasaan anda bila ada 20 keping borang yang perlu di isi dan setiap satunya beranak-pinak segala? seronokkk kan. macam kena buat mota geografi masa form 3 kan. sabo je la demi ku sambung belajar. tanak kawen lg nak oii!!

back to topik!!
~bila dah tensen2 ak nak cakap dengan sumeone lah. siapa?? pakwe akuh la. muahaha. jadah sejak bila aku ade pakwe kan. aku tepon shue ar. boley abis kredit kat shue semata2 nak ckp mende x pekdah yg aku tensen? muahaha. entah dia boley tadah cite aku kot. kire ok ckp ngan shue. tekanan kau, asik dok umah ckp ngan dinding lagi terok weyh.

aku
shue

ko tengah tenet ker??

ha'ah. asal??

ko bukak google map ko taip from CHINA to TAIWAN ko tgk NO.48. kalau ko gelak ko kasi taw ak weyh.

tenet tgh ciput ar. jap lg ak tgk eyh

5 MINIT KEMUDIAN....

gila!!! berenag la sensorang kat LAUTAN PASIFIK uh...kontrol gelak weh..muahahaha

Haha, lawak kan..kakak ak kate x smpt brnang da kne mkn ikan jos..haha!!


Korang tgk la sndri...!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD