what a misreable life....aaaaa!!!!!

aku sangat benci. benci bile takde keje kne buat. x suke melangokkk je kat umah. siyes idop aku kucar-kacirr gle skang. penantian mmg penyeksaan. nak tgu masuk u mmg sekse. nak2 spesis aku yang takde wat keje ape2. erti kata lain ternak lemak je kat umah. 

Plan Aku!!!
sape ley kasi ak mesin jahit stu??? plisss *_*


~hengat nak blaja jahit. hahh kau. cekgu jahit aku plak saket. nak blaja ngan sape??? ngan tailor?? nak sebulan rm300?? tu7 x masok bas, makn, meronggeng lagi. aku blaja kat kemas pon rm5 je sebulan. tmbh bas makan ade la sehari dlm rm10. kire aku jimat da tu taw. tambang bas da rm4++ pergi balik?? makn?? aku bantai je kat pasar tani uh.

Nak Keje??
working from home??

~spesis anak solehah doe. parents x kasi. ikot jer ar. lagi pon kat kampong ne ade pe la sngt keje an. nak keje kat bandar uh sepoloh kali mikir doe. first of all, tazkirah kaw2 kne. hahhh, malas aku layan.

Praktikal Surirumah...!!
bley x ak na basuh kucing ak kat umah?? bengang glerr kot..

~kalu member ak tanye. aku jwb nie ar. ak tgh parktikal surirumah. ape tak nye. aku lah segala2 nya. mak ayah aku jus balek goyang kaki. aku dah masak. umah dah bersih. baju dah basoh (ye la tu kan..). tapikan kalau da hadap sngat keje uh ari2 aku pon da bosan glerr. aku memag spesis kuat bebel mmg mati ar spe dok ngan ak an. siyes x kan x basuh baju ari2?? kaye batol nak bayo letrik n air an. x kan x mop umah ari2 kan. yg ak dok wat ari2. masok n kemes sket2 je la. 2 pon ayah ak pon nak masok sndri kadang2 kan.

Jom Berjalan...!!!

~ble da jadik penggur neh ramai ar sedare ak suh datng umah. nak jadikan ak maid kat umah dyeorg. ak x kesah pon. lg pon ak bejalan kan. muahaha. nak2 member ak suh ak kuar outing. bley dok bayang since ak kuar matrik ak x kuar skali pon ngan member. nagn member skola menegah lagi pah ceroh nak kuar. abes spm x penah nak kuar ngan dye org. kes dye sme. parents x kasi. hadehh.what to do ak pon malas nak bising2 kan. ak taw kebimbingan mereka....what to do??

Blaja kete??
~aku sorang kat umh doe. sape nak anta? again. ak tanye parents dye org wat derkk je. annoying gle. arghh. persetankan yg itu. mungkin dye org da sonok ak jadik maid kat umah. klu ak wat pape umah da x bersih kan. tp paham x penderitaan emosi aku neh?? kejam doe ayat kau.

Nok Wk Gapo??


~koya sleng klate an. muahaha. bagon tido. online2. tido. mandi. mentekedarah. bace buku. men rubik. denga radio. ulang dok rutin sme. nak2 aku spesis skali da tido malas nak bagon. sbb tade keje nak wat. bgon pon nak solat. pas tu tido blek kan. jadual aku da kucar-kacir. tido pon da x ikot timing. mentekedarh je. berebut tenet. siyes ak carik la keje nak wat kat umah. nak masak means aku makan. ble ak makan ak membesar. nak jahit kat umah tade mesin. ak bce buku time malam je. klu siang mmg stu ari aku tido ar.


~budak ak dok jage skang neh....tgh deman neh...kesian =_="



5 ulasan:

  1. meh, jadi bibik kat umah kak mice nak..hehe :))

    BalasPadam
  2. kak mice...hehehe..nak2..gaji rm3000++..lwy?? ahaksss....

    muz...sedang bersabar..muahaha T_T

    BalasPadam
  3. alalallala...cian mu...hihihihihihi
    sabo2....moh kite berjalan

    BalasPadam
  4. meh..ko amik along eyh..muahahaha

    BalasPadam

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD