Langkau ke kandungan utama

terimalah aku seadanya....

seseorang call aku.

~insan yang buat aku menagis. insan yang bnyak membuka minda aku. insan yang mengajar aku erti kesabaran meskipun dia lebih muda dari aku. aku pernah menyanyangi dia. terlalu menyanginya.

Dia : kak jannah sihat??
Aku : aku ok je... banyak berlaku...life must go on..
Dia : yang penting jaga diri dan jaga iman kan..
Aku : aku da x seperti dahulu. tidak seperti yang kau sangka..
Dia : memang dunia ini sukar, tetapi kita mampu sebenarnya...
Aku : doakan aku masih kuat di dalam...
Dia : InsyaAllah kak...

~aku tahu. dia sedang terganggu. aku tak nak memaksanya untuk memberitahu aku. dan aku masih menerimanya seperti dahulu...


I don’t count myself as being religious, but I keep my faith strong though my Imaan is weak.

Ulasan