Langkau ke kandungan utama

pantang komp neh keseorangan...mmg ak terjah je....


okehhhh...komp neh ak da dpt....
komp adalah milik bersame....so...ak spesis yg jakun tgk komp....
slalu ar nak berebut.....

tadi tepon cha....waaa~~~ 0,0
tiber ak jadik excited. 30 minit membazir masa. cehhh. ngan kawan nak berkira kan. dye punye la banje kau. time2 ko sengkek dulu kat matrik. duit dye gak kau pinjam kan. (fuuu~~ sjak bila ak puji cha neh. hahah)

time bercakap. mmg ak juara dan jadi queen. suh  blaja x mo plak. kau neh =_=". cha dengar, dengar dan dengar pe ku bebel. mmg bagus dapat kwn cam aku neh taw x. bnyk idea ak ley sumbangkan. hahaha. 

banyak topik ak cakap. smpi la ke topik blogger neh. sbb ak asek dok blogger je. da mmg tade keje. stu ari 3 o r 4 post. x ke gila. tp post ak tulih pon bkn panjang kan. pendek2 je. nak tulih pon x smpi 5 minit an. bnyk gambo je. nak korang bce wat pe cite ak. bkn masok exam pon kan. ehhh..tibe plak pnjng entri ak neh...*_*

cha : pandai ko PUJI ak eyh kat blog ko eyh...
aku : sndri aja kan x bek menipu...hahaha
cha : ye ar tu, kwn ko je yg bek2, ak bapak kontra gle ngan membe kau
aku : da mende betol an..hahah
cha : da bpe follower ko...
aku : 54 org, lg stu je nak 55, nak bg award kerr??
cha : tah amende hape award tuh??
aku : tah aku pon x taw. ak tgk bnyk blog wat gitu.
cha : tu skill je nak bnykkan follower. nak lariskan blog.
aku : owhhh, gitu kerrr??? tp kan nak hargai follower kite...
cha : ko nak wat buat la. tp ko tulih kan ikot sedap mulut. bkn bnyk ngat info pon..
aku : tah la.ase nak wat ase x nak wat.bkn reti pon.taw bebel je kat blog. amende len bkn ak kesah ngat pon.
cha: ko da cukup besa tok ak bebel an..(ehhh...neh ayat trademark ak larrr)

hurmmmm...
nak wat ke tanak award tok follower ke 55. ak ske no 55 neh la. hahaha. sbb menarik. tp nak wat award ponn ak x reti. fuuu~~

merantau ke negeri org sebentar lagi~johor here i come~
again~thanks for reading this crap ^_^

Ulasan