Langkau ke kandungan utama

the dark side of my life....

semua ada pengalaman pahitkan...
tipuuu la sngat klu tade kan....

hakikatnya pengalaman pahit....
itu yang mengajar kita....
itu yang menjadikan kita trauma...
to be better or not...

aku teringat mse dulu...

ak kne rotan ngan ayah. sbb balik umah lewat pas main petang. birat2 kaki. esok teros deman. then. ak da x berani balik lambat.
~morale : ayah suh ak balik awal sbb nak solat manghrib, kne gi ngaji.

dulu mse petang2, klalau nak main. kne baca sifir dulu. x dapat. x boleh main. puas jugak ak perah otak nak menghafal. ak nie bkn la spesis yg pandai sngat.
~morale : nie nak kasi otak ak berfikr, bkn bermain je.

ak penah kne denda ngan cikgu. x siapkan keje skola. berdiri dpn kelas. maloo tu kne tayang muka. mmg padan ponn kann.
~morale : adik2 kne siapkan keje skola, klu x siap terima lah padahnya..(klu meniru pon xpe..hehe..tah hape kau ngaja neh??)

ak penah kne gantung skola, dua mggu, last2 dpt semnggu je. semua org terkejut ak wat slah smpikne gantung kan. x pe. mmg ianya berlaku tapi ak x terniat. tp mmg padan ko kne kann
~morale : jgn terniat skali ponn nak wat salah, tp apa yg berlaku masih ada hikmah..



aku masih melalui lorong gelap itu...
kadang2 aku lelah sendirian...
x tahu ke mana dan bila lorong itu berakhir...
aku pernah menjerit, menagis...
tapi aku bersykur...

Aku Ada...
ALLAH~pengubat aku meskipun aku selalu mengecewakan Nya...
Rakan~ sunggh, aku sngat menyangi kamuuu semua

Ulasan

Catat Ulasan

Leave Your Comment