Langkau ke kandungan utama

blog ala2 girlly...geli ade la...


saya suda meng"modify" belog ku yang bersawang ini. hahaha. entah angin ape aku gi wat ala2 perempuan yng solehah gitu kan. hahaha. maybe that the other side of me. (ke kau tu yg hipokrit..huahua)...

MEMPERSEMBAHKAN!!!!!

belokkk ku yang berbolok...hohohoho

HEADER BLOG YANG BARU...!!!..(sonok jap...wee~)
telah disediakan oleh....nadia cyiee
~x sengaja pon termintak minah neh buatkan. pas dye wat name aku yang lawo tu teros je ak mintak. x taw la klu dye amik oder an. dasar kawan bek ak.so free of charge la. lub u nadia(amik perhatian ini ikhlas okeh..wakakka).

SUSUN ATUR GAYA BARU....!!!! (eleh kau tiru kat blog len gak an..)



~entah nape ak ase lawa plak nak letak follower kat atas skali. biarponn x ramai tapi aku tak kesah pon. tapi apa yang ada ak hargai korang sume. huhuhuh. (blushing plak...wee~~)

MEH KITA BERGOSIP...(wat citer vek2 je pasal aku okehh....padahal kau bkn bek ngat pon)


~saye taw proses nak komen mmg maslah. nak2 yg lambat sngat tenet an. tape2, alternatifnya. sila lah berkunjung ke chatbox saya. nak wat citer pasal saya sila yang elok2 okehh...hahaha. x kesah pon klu ade org nak kutuk ak. x berkudis pon. siap tepis lagi (melalut suda..)

KULIT YANG BARU...(siat dari paper bag shopping...hahaha)



~dari ak pakai templet baik pakai skin saje. sbb simple dan x banyak corak ngat. aku sangat suka. biarlah org ckp girlly sbb ak pompuan okeh. take note that!. hahaha. bnyk lg yang cantik2. carik di sini,

NAK DENGAR TEKAN stop....TANAK DENGAR TEKAN play..(terbalikk kauu..!!)


~yang nie paling penting. x suke ble bukak blog tibe2 kuar lagu. nak2 klu bukak sepoloh blog sekaligus. x bertindih namanya.. 

urghhh..tataw nape, saya geram ngat ble bukak blog org tibe lagu yg kuat keluar...ase nak tutop je biarpon sye mmg nak bce blog uh...

take note Nadia Cyiee okehhh~~


~alternatifnya, buley pilih nak atau x. hanya satu button yang tentukan. hahaha. koya jap. the song u hear is who u are. and this is me. setiap lagu mengigatkan ak pada seseorang...

~Muhasabah Cinta...EdCoustic..(aku sendiri yang lemah)
~Cinta Terakhir....Aiman...(Wan Ainaa)
~Sedetik Lebih~Anuar Zain..(seseorang yang pernah luluhkan hati aku)
~Ilusi..Adira..(kakak aku..)
~Airplane..Bob ft Wiliam Harley..(Nurul Hasikin)
~Story of A Snitch..Deuch(Wan Nur Aisha)

Ulasan