Langkau ke kandungan utama

menjadi diri sendiri....


salam semua....:)

huhhhh!!!

da lame x update belokk ku yg berbolok neh..haaaishhh

PENAT ngan kIMIA....+_+...(means pening larrr..paham an)

terlintas idea neh 2 3 ari lepas....

kata adik ana a.k.a udee

"ko neh angah...muke da comey..tudung da labuh...org tgk mesty nak ko jadik menantu...TAPIII... ble ko bercakap je...LEPAS glerr...CELUPARR betull..."


hahahahaha....(ase nak gelak jewww...da gelak da un...)


*tp mmg BETUL un ckp ude uh....(thumbss up la ude..kenal perangai kakak ko neh..:P )

otakku berfikir..dan berfikir...dan berfikirrrr @_@

(tp x pandai2 gok...hahah)



hurmmm...

inilah aku...aishhh..tadi ana...nape plak aku???

hehehe..inilah sya yang mengarut sngatttt.... siapa yang kenali aku.... inilah aku....


TETAPI.....


yang pasti.... aku mendidik setiap anggota tubuhku... dengan KeredhaanNya.....
menjadikan diri ini lebih baik...
dalam dan luar...
huuuuu~~~

*da ckup mengaruttt weyhhh....
*keje x siap lg...haiyaaa $_$....

Ulasan