Pemilik Cinta ku Setelah Allah dan Rasul...

Assalamualaikum.....^_^

tertarik untuk menulis....ianya berlaku secara kebetulan....tidur di rumah sepupu...menghabiskan cuti semester yang hanya seminggu....sudah menjadi kebiasaan ana untuk membaca sebelum tidur...lalu dicapai saja buku di rak...hurmmm...mana nak baca yang mana ye??? smbil tangan ligat menarik buku.....ana sentiasa niat..."Ya Allah..berilah ana satu buku yang mengajar erti kehidupan....supaya lebih bertambah redha dan cinta ana terhadap Mu"




ana percaya...ini yang Allah tunjukkan kepada ana...syukur tak terhingga...baca dengan air mata..tersentuh....mungkin kerana ana juga kuat mengis...huhu...cara penulisan yang begitu teliti...bacalah buat saudara n saudari ku.....

Buku ini ditujukan khusus kepada :

  • Adik-Adik Remaja...

yang baru nak mengenali cinta, ketahuilah bingkisan ini ingin mebenihkan ebuah imapian padamu agar memelihara kesucian cinta yang yang jerap teruji di alam remaja, dengarilah pesanku, cintailah Allah, nescaya cibta pasangan soeh turut kau miliki.

  • Bakal-Bakal Pengantin Baru...

ketahuilah bingkisan ini ingin memberikan gambaran kepadamu tentnag hari-hari awal pernikahan supaya kau lebih bersedia membuat persiapan.

  • Para Suami...

kethuilah bingkisan ini menyingkap tip untuk memenagi hati isterimu.

  • Para Isteri...

ketahuilah bingkisan ini akan memotivasikan suamimu untuk lebih kreatif dalam membahagiakan dan mencuit kebijaksanaanmu untuk membahagiakannya.

  • Ibubapa

ketahuilah bingkisan ini berguna untuk meyemarkkan cintamu di alam rumah tangga dn berguna untuk anak-anakmu membina paradigma baru agar tak tertipu mengejar cinta seblum kahwin.

~biarlah cinta ku kepada manusia didasarkan cintaku kepada Mu Ya Rabb..~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nak komen? nak sentap? nak maki? nak puji?
aku tak kisah pon....
theee XD