Langkau ke kandungan utama

rasa nak menulis.......


lama sudah....sejak kat kmph ney....wase x dok masa nak buat kerja lain selain omwrk...tutor...assigment....penat....aku rasa macam hilang semangat....

mengimbau kembali bila ku bergelar pelajar semula...selepas membekukan otak selama 6 bulan...hahahaha....

banyak aku pelajari di dunia baru.....bertemu dengan rakan baru....yang sekepala....seronok...tapi jalinan itu tidak lam....dia menerima peluang yang lebih baik.....belajar di negara orang....minat nya menjadi doktor....aku tidak memaksa....mungkin itu terbaik buatnya....

memasuki kuliah....bla...bla...bla.....lecture bercakap....masuk tutor.....siapkan assigment....masuk experiment.....pakai lab coat....wase cam doktor je...hehehe....aku ada kawan baru ramiah.....org india dari pulau pinang....disinilah aku mengerti 1 malysia.....huhuhu....perbezaan itu menjadikan aku lebih terbuka dan lebih memahami......meskipun itu ada juga beberapa persoalan yang perlu aku sensitif......

mengenali dunia baru ini menguji hati ini.....mempertahankan prinsip....ada aku tenggelam....sedih rasa hati ini.....aku menagis....mengharapkan kekuatan dalam doa....hanya aku yang mengerti...peritnya rasa...kekosongan....mencari keredhaNya.....bantulah diri sendiri dan Allah akan membantu kamu........permudahkanlah......

Ulasan